جنگل های بارانی که پر از فیل ها هستند، معابد باستانی و مردم محلی در سفر به تایلند  می توانند جز خاطرات این سفر باشند. سواحل زیبا و بعضی از بهترین غذاهای جهان را نیز اضافه باید کرد. و شما می توانید هر نوع تجربه ای که می خواهید در شهر های کوچک تایلند از تفریح شبانه در Ao Nang تا طبیعت زیبای Pai را بدست آورید. محل های بازدید خود را با دقت انتخاب کنید تا یک تجربه تایلندی منحصر به فرد برای شما باشد.

 


 10. Lamphun

لامپفون زمانی محل پادشاهی مون دیرواتی در شمال بوده است. یک قلعه قدیمی نیز در آن وجود دارد که نگهبانان معابد باستانی از زمانی که این شهر یک پست مهم دفاعی برای ملکه چامه Thevi، یکی از محبوب ترین حاکمان تایلند بود در آن استقرار دارند. این شهر تاریخی و باستانی را با جشن های محلی باید تجربه کرد، اما مکان بسیار جذابی نیز است که رودخانه مائو کوانگ در آن قرار دارد. زیباترین جاذبه ممکن است در نزدیکی چانگ مای واقع در 26 کیلومتری (16 مایلی) منظره ای باشد که گردشگران را با منظره بصری و چشم انداز دره رودخانه ای زیبا روبرو می کند.

 


 
9. Ao Nang 

استانداردهای اقامت در این شهر ساحلی در جنوب تایلند بالا است . تفریحات شبانه در Ao Nang و سواحل قابل توجه و پیداکردن یک ساحل خصوصی و سیاری از ماجراجویی های در Ao Nang  از جمله سفرهای غواصی و تفریحات قایقرانی وجود دارد .

 

8. Chiang Saen

چیانگ ساین در شمال تایلند و در جنوب مثلث طلایی یک شهر قدیمی است و زمانی که یکی از مهمترین شهرهای پادشاهی لانا بوده است چندین بار در طول تاریخ مورد حمله قرار گرفته است. شما می توانید محل های بارگیری عظیم میوه، قطعات خودرو و سایر کالاها را از چین به دریا در رودخانه مکونگ ببینید. 


 

7. Chaweng

Chaweng در جزیره Ko Samui در وسط خلیج تایلند در انتظار شما است. این جزیره کوچک دارای زیرساخت های توریستی بزرگی است. ساحل طولانی،با شن و ماسه سفید ، رستوران ها و کافه ها 

 


 

6. Chiang Khan

چیانگ خان، در مرکز شمال شرقی تایلند، به شما این امکان را می دهد  که در رودخانه مکونگ شنا کنید. برای رسیدن به محل شنا در Gaeng Kut Kuu، جاده کنار رودخانه را به دره طی مسافت دو مایل بروید. اگر کنار رودخانه خشک باشد، رستوران ها در انتظار شما خواهند بود. چیانگ خان با چشم انداز زیبا از کوه ها در همسایگی کشور لائوس و دارای خیابان پیاده روی مشهوری است. خیابان، بسته به ترافیک، با فروشندگان، رستوران ها، کافه ها، مغازه ها، استودیوهای یوگا و بوتیک ها پر شده است.

 


 

5. Hat Karon 

شن و ماسه سفید ساحل کارون زیر پاهای شما است. این ساحل حدود 19 کیلومتری (12 مایل) از شهر پوکت و از پاتوگان بیچار واقع شده است. در این محل بیشتر از هر محل دیگری سواحل عمومی را پیدا خواهید کرد . استراحتگاه و یک خیایان و مغازه ها نیز در دسترس هستند .

 


 

4. Phetchaburi

درختان انبوه جنگل پارک ملی کنگ کراچ این شهر را که در مرز کشور میانمار  قرار دارد محاصره می کند. Phetchaburi خیلی دور از بانکوک نیست، اما تعداد زیادی از گردشگران به اینجا نمی ایند. اما اگر در مورد فرهنگ تایلندی می خواهید بیاموزید گزینه مناسبی است زیرا Phetchaburi یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی کشور تایلند است.شهر در شب دارای سکوت است که این امر به شما این انرژی را میدهد که در روز از خلیج تایلند و مسیرهای پیاده روی جنگلهای بارانی لذت ببرید.

 


 

3. Lopburi

این شهر سه ساعت از شمال بانکوک فاصله دارد و یکی از قدیمی ترین شهرهای تایلند است. معماری باستانی امپراتوری همچنان در بافت قدیم شهر دیده می شود. Lopburi معروف به داشتن جمعیت عظیم میمون ها است كه در خرابه های قدیمی شهر زندگی می كنند. این شهر همچنین دارای مزارع آفتابگردان و غارهای آماده برای اکتشاف است.

 

 


 

2. Kanchanaburi 

جاذبه اصلی تماشای پل رودخانه کووی است که زمانی در جنگ های جهانی مورد استفاده بوده است.  موزه ها و بناهای تاریخی اختصاص داده شده به این شهر کوچک، اغلب به عنوان مرکز غرب وحشی تایلند نامیده می شود.

 


 

 

1. Pai 

 این شهر گردشگری پرطرفدار در شمال چانگ مای در یک دره زیبا با تپه های آبشاری و محل های پیاده روی است. مسجد بزرگ در مرکز شهر به عنوان بزرگترین ساختمان واقع شده ،این شهر دارای جمعیت مسلمان است. صنعت گردشگری burgenoning هنوز آرامش محیط طبیعی را نابود نکرده است. پارک ملی Huai Nam Dang، Pai Canyon و پل یادبود جنگ جهانی دوم، Pai نقطه پرتاب کامل به ماجراجویی ها در تایلند است.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 74

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .