ادامه معرفی بهترین جاهای دیدنی و تفریحی و توریستی و بسیار زیبای جامائیکا

8 -بندر آنتونیو

بندر آنتونیو

بندر آنتونیو میان کوه ها قرار گرفته است و نمایی افسون کننده و آرام از روستای ماهیگیری در خواب را به نمایش می گذارد. بازدیدکنندگان می توانند بسیاری از گالری های هنری را مشاهده کنند و به پیاده روی در مسیرهای زیبا و غواصی در دریاچه های مرجانی بپردازند. یک نقطه پرطرفدار و محبوب، عمق 60 متری در دریای آبی و زیباست که توسط آبشارهای آب شیرین تغذیه می شود.

 

9 -رود ریو گراند

 

رود ریو گراند

 

در طول تور دو و نیم ساعته در این بخش، کارشناسان گردش در امتداد رودخانه ریوو گراند با جنگل های بارانی گرمسیری را پیشنهاد می کنند. قایقرانی در این محدوده به حدود 1911 می رسد، زمانی که کشاورزان در دره ریو گراند برای حمل محصولات  خود در امتداد رودخانه از قایق استفاده می کردند. ریو گراند نسبت به رودخانه مارتا بره کمتر شلوغ  می شود و مناظر چشم اندازهای زیبای ارائه می دهد.

10 -تور قایق رانی سیاحتی رودخانه سیاه و YS Falls

 

قایق تور ماهی سیاه و YS فالز

کروکودیل ها و بیش از 100 گونه از پرندگان از جمله گونه های جانوری هستند که در امتداد این رودخانه زیبا که طولانی ترین رودخانه جامائیکا محسوب می شود زندگی می کنند. گردشگران این تور توسط قایق ها در رودخانه هدایت می شوند و از محیط زیست و تاریخ منطقه لذت می برند. در YS Falls، بزرگترین آبشارهای جامائیکا قرار دارد و بازدیدکنندگان می توانند تارزان را در حال طناب بازی مشاهده کنند و از شیرجه زدن در داخل چشمه های طبیعی لذت ببرند.

11 -جنگل های Bobsled جامائیکا در Mountain Mystic، Ocho Rios

 

Rainforest بامبو، جامائیکا در کوه های میستیک، اوچی ریوس

جنگل Bobsled جامائیکا یک ماجراجویی محبوب در میان جنگل های استوایی و بارانی است. بازدید کنندگان Ocho Rios می توانند از منظره و چشم اندازی پانورامیک از شهر و دریا را مشاهده کنند و از صعود به کوه لذت ببرند.  جاذبه های دیگر شامل پیاده روی های در طبیعت، باغ های پروانه ها و مرغ مگس خوار و ابشار و استخر ابدیت است.

12 – آبشارهای رودخانه دان

رودخانه دون رودخانه است

آبشارهای رودخانه دان یکی از جاذبه های طبیعی و معروف ترین جاذبه های جامائیکا است که در حدود 180 متر از آبشارهای خروشان در آن قرار دارد.این آبشارها با گذر از سنگ ها و سنگ های آهکی به دریا سرازیر می شود. بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از یک راهنمای خوب از سطوح طبیعی به بالای این آبشارها صعود کنند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .