اگر چه کلمه chateau اغلب به عنوان castle قلعه به زبان انگلیسی ترجمه می شود، اما به معنی کاخ یا خانه ی قصر مانند در زبان فرانسوی است. به عنوان مثال، Château معروف de Versailles هیچ شباهتی به قلعه ندارد، بنابراین آن به زبان انگلیسی به عنوان قصر ورسای شناخته شده است. حتی این واقعیت بیشتر گیج کننده زمانی است که معروف ترین قلعه در فرانسه Palais des Papes، واقع در Avignon است.

هزاران خانه افراد فرانسوی در کشور فرانسه از دوران قدیم وجود دارد که برخی خرابه اند و برخی خانه های شگفت انگیزی اند . برخی از پرطرفدارترین کاخ های فرانسوی شامل قصرهایی هستند که در منطقه ای در جنوب فرانسه و در دره Loire واقع شده اند و دارای معماری سبک رنسانس می باشند.

فرانسه که می‌ توان از آن به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی یاد کرد، امروزه مورد توجه کسانی قرار گرفته است که به دنبال اخذ اقامت این کشور از راه آسانی می باشند. یکی از راه های آسان ورود به این کشور بسیار زیبا و دارای زیرساخت قوی راه اقامت تمکن مالی می باشد. اقامت تمکن مالی فرانسه به شما این فرصت را می دهد که بدون انتقال نقدینگی اقامت این کشور زیبا را به دست آورده و بدون شرط حضور میان این کشور و کشور های اروپایی جا به جا شوید.


5. کاخ و قصر Chateau de Chantilly فرانسه

قصرهای فرانسه

واقع در 40 کیلومتری (25 مایلی) شمال پاریس، Chateau de Chantilly با تمام جذابیت خود برروی محیط اطراف آن تأثیر می گذارد. ساخته شده در سال 1560، Chantilly ارائه مجموعه ای کامل از اتاق های شاد، یک گالری هنری زیبا، باغ های پر زرق و برق و ایستگاه های چشمگیر است. تور داخلی اتاق های غنی تزئین شده با لوستر های نفیس، حکاکی ، مبلمان و آثار هنری را نشان می دهد. لازم به ذکر است مجموعه نقاشی ها و نشانه های کتاب در Musée Condé، یکی از بهترین گالری های هنری فرانسه است. قدم زدن بازدید کنندگان را با چشم انداز های باغ و سالن های زیبا، مجسمه ها و چشمه ها روبرو خواهد کرد .


 

4. کاخ و قصر  Chateau de Pierrefonds فرانسه

قصرهای فرانسه

Chateau de Pierrefonds اغلب به عنوان مجموعه ای برای نمایش های تلویزیونی استفاده می شود، مانند قلعه افسانه ای که بر روی یک تپه واقع در یک روستای زیبا واقع شده است و یکی از جاهای دیدنی فرانسه محسوب میشود . در ابتدای قرن 12، Pierrefonds بعدا توسط وزیر جنگ، کاردینال ریشلیو، در سال 1617 محاصره شد، زمانی که مالک آن به یک حزب سیاسی در مقابل پادشاه لوئیس XIII پیوسته بود. قلعه توسط نیروهای Richelieu تخریب شده،اما ساختار قلعه تا دو قرن باقی مانده بود تا زمانی که ناپلئون بناپارت تصمیم گرفت تا در اواسط دهه 1800 بر روی پروژه بازسازی آن سرمایه گذاری کند. اگر چه ناپلئون Pierrefonds را به یک املاک بزرگ تر ارتقا داد، اما اتاق های بزرگ بدون مبلمان بودند. با این حال، بازدیدکنندگان هنوز هم می توانند از شکوه و جلال آن لذت ببرند، تماشای نقاط جذاب، حیاط، برج ها، راهروها، کلیساها و همچنین دخمه ی زیرزمینی که شامل بقایای چند پادشاه فرانسوی است را بینند.

 


3. کاخ و قصر  Chateau de Chaumont فرانسه

قصرهای فرانسه

Chateau de Chaumont در روستای Loire واقع شده و تاریخ و ظاهری شگفت انگیز دارد. این قصر نخستین بار در سال 1465 در بقایای یک قلعه قرن دهمی ساخته شد که خیلی زود پس از آنکه پادشاه لوئیس XI کشف کرد که صاحب آن خود را در شورش علیه پادشاه درگیر کرده است، نابود شد. پس از چند دهه بعد دوباره بازسازی شد، همسر پادشاه هنری دوم، کاترین د مدیسی، Chaumont را خریداری کرد و اغلب افراد معروف در اینجا مانند ستاره شناس ها، نوستراداموس را اینجا مشغول کار کرد. پس از آن، قلعه از طریق صاحبان مختلف بیش از قرن ها دست به دست منتقل شد تا در نهایت در سال 1938 به دولت فرانسه اهدا شد. امروزه بازدیدکنندگان میتوانند از نمایشگاههای داخل قصر دیدن کنند تا از ظرافت داخلی، باغها، صحنه های باشکوه و دیدنیهای منظره رودخانه لوئر و حومه آن بازدید کنند.

 


 

2. کاخ و قصر  Chateau de Chambord فرانسه

قصرهای فرانسه
این کاخ همچنین در منطقه لوئر واقع شده است، Chateau Chambord به وضوح بسیار بزرگ و طراحی بی نظیری دارد. به عنوان یکی از بهترین نمونه های معماری رنسانس فرانسه، Chateau Chambord در قرن شانزدهم به عنوان یک اقامتگاه شکار برای شاه فرانسه اول ساخته شد. در این کاخ بزرگ  440 اتاق و 300 محل نگهداری آتش ( شومینه ) وجود دارد ، Chambord دارای بسیاری از ویژگی های قابل توجه مانند سبک دوگانه پله ها و پشت بام ها از دودکش ها، کوره ها، کابین ها و برج ها دارد . Charmond اطرافش ذخیره حیات وحش و  پناهگاه گراز و گوزن قرمز است.

1. کاخ ورسای فرانسه Chateau de Versailles

قصرهای فرانسه

Chateau Versailles ( کاخ ورسای ) به عنوان یکی از مشهورترین کاخ ها در فرانسه، سالانه بیش از 3 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. این کاخ با شکوه ابتدا در سال 1624 به عنوان یک اقامتگاه شکار برای پادشاه لوئیس XIII ساخته شد و بعدا به عنوان محل اقامت خانواده سلطنتی فرانسوی تبدیل شد. بسیاری از ویژگی های خیره کننده کاخ شامل ( تالار ایینه ها ) Hall of Mirrors، یک راهرو با 17 عدد آینه ای کمانی است. در اتاق خواب ملکه، بازدید کنندگان می توانند یک درب پنهان را ببینند که از طریق آن Marie Antionette در ماه مارس از کاخ و قصر ورسای فرار کرد. با هفت سالن و سقف نقاشی شده، آپارتمان بزرگ پادشاه لوئیس XVI یک چشم اندازی عالی است. باید شاهد 250 هکتار باغ قصر که در الگوی هندسی درختان، گلها و مسیرها طراحی شده است را حتما بازدید کنید .


خب حالا که قراره بروید فرانسه احتمالا برای تدارک مدارک سفر خود به دارالترجمه رسمی فرانسه هم نیاز دارید ، رجوع به این مکان معمولا برای ترجمه مدارک انجام میشود .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 76

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فیروزه یکی از اولین سنگ های تزئینی بوده و در رنگ های آبی و سبز یافت می شود. فیروزه سنگی مقاوم و محافظ است. وقتی آن را در دست می گیرید، به شما آرامش و راحتی می دهد. فیروزه یکی از پرطرفدارترین سنگ ها در بین ایرانیان است. خواص این سنگ تزئینی برای روح و […]

هایلایتر و کانتورینگ دو تکنیک آرایشی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا چهره خود را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید. هایلایتر با ایجاد درخشش و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به صورت شما بعد و عمق ببخشد. کانتورینگ نیز با ایجاد سایه و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به […]

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .