اگر تصمیم گرفته اید که به جلو حرکت کنید، دیدن جهان نیز ممکن است در جالب ترین وضع ممکن باشد. بازدید از برخی از جالبترین هتل ها در جهان که ارزش پول خرج کردن دارد و یک تجربه با حال است. کاملا عجیب و غریب، در اینجا یک راهنمای جالب برای اقامت در مکان های عجیب دنیا است که شامل بهترین هتل های عجیب مثل : سفینه فضایی، هتل های یخی، خانه های درختی و غیره است.  همراه ما باشید با معرفی 10 تا از جالب ترین هتل های جهان

10. هتل Amsterdam Zaandam Inntel، هلند

هتل عجیب هلند
این ساختمان عظیم رنگی یک هتل است که در آمستردام قرار دارد . دکور شیک آن در داخل بسیار باز و دوستانه است. این هتل غذای فوق العاده ای را در یک رستوران در فضای باز و محل عالی در ساحل رودخانه Amstel ارائه می دهد.اینجا یک مکان عالی برای هر مسافری است. هتل بسیار بلند، زیبا از بیرون است. رنگ سبز، سفید، مرجانی و آبی بی نظیر باعث می شود هتل بسیار جذاب برای هر بازدید کننده باشد.

9. هتل Hôtel de Glace، کانادا

هتل یخی عجیب و غریب

این هتل در شهر کبک، در شرق کانادا است مانند هیچ هتلی نیست به همین دلیل تعجب آور نیست که آن را در لیست  10 جالب ترین هتل ها قرار داده ایم. این هتل سورئال تنها هتل در آمریکای شمالی است که به طور کامل از یخ ساخته شده است. هر ساله بازسازی می شود، فرمت و سبک هتل به طور مرتب تغییر می کند. اما چهل و چهار اتاق، یک کلیسا، و سونا در آن وجود دارد. این هتل بسیار سرد  است اما حتی میزبان مراسم عروسی هر ساله است و به نام “مکان خواب” برای ازدواج است.این هتل از هفته اول ماه ژانویه تا ماه مارس باز است و تقریبا -3 درجه سانتیگراد است. هر تخت از یخ و برف ساخته شده است، اما هر کدام دارای لایه های پتو و یک کیسه خواب ویژه طراحی شده برای گرم کردن بدن شمااست.

 

8. هتل Montana Magica Lodge، شیلی

 

هتل درختی عجیب و غریب

این هتل در The Hobbit است و کاملا ساخته شده از چوب ، درون آن محیطی گرم و راحت است.این هتل جادویی دارای آبگرم، استخر و امکانات بسیاری برای فعالیت های فضای باز مانند پیاده روی و قایقرانی است. هتل، که در داخل یک درخت است، مکان ویژه ای برای همه خانواده است. مسیرهای خیره کننده در داخل و اطراف هتل وجود دارد.

 

7. هتل و اسپا Intercontinental Thalasso Spa، بورا بورا

 

هتل ساحلی عجیب و غریب

بسیاری از هتل های نزدیک به ساحل در بورا بورا وجود دارد اما این یکی از  بقیه جدا است. این هتل در یک رشته حفاظتی از رشته های شن و ماسه است که اطمینان حاصل می کند که آب های اطراف هتل کاملا آبی و سالم و آرام هستند. هر اتاق کلبه فردی است که در آب قرار گرفته است که باعث می شود که آن مناسب برای ماه عسل باشد. این هتل زیبا دارای آبگرم، استخر و سونا است و یکی از جالبترین هتلها در جهان است. مبلمان ساده و طراحی بیرونی یک دیدگاه خوش گویی برای هر مسافر خسته است.

 

6. هتل Kakslauttanen، فنلاند

 

هتل یخی عجیب و غریب
هتل Kakslauttanen شش ستاره است اما این یک هتل یخی است که در لپنستان، شمال فنلاند ساخته شده است. این هتل نفیس فقط 30 دقیقه از فرودگاه Ivalo فاصله دارد  و لذت بخش برای مسافرانی که مایل به تعطیلات سرگرم کننده هستند است. هر اتاق با سقف شیشه ای است.  شما می توانید از فعالیت های زمستانی معمولی نظیر پیاده روی و غیره نیز در آن لذت ببرید.Kakslautten Hotel همچنین بزرگترین رستوران برفی جهان را ارائه می دهد. این هتل فوق العاده و عجیب و غریب است.

 

5. هتل Conrad Hilton، مالدیو

 هتل اکواریومی عجیب و غریب

هتل در اقیانوس هند واقع شده است و یک لذت خاص دارد. این هتل باورنکردنی برای همه عاشقان دریایی است.این هتل شگفت انگیز دارای یک رستوران فوق العاده زیر آبی است. شما می توانید غذا خوشمزه را در حالی که در حال تماشای ماهی و اقیانوس اطراف هستید بخورید. فعالیت های دوست داشتنی زیادی برای لذت بردن شما از جت اسکی و شنا کردن با کوسه ها وجود دارد!  این هتل لوکس رتبه  5 ستاره ای را در سایت TripAdvisor دارد و با رفتن به جزیره Rangali ، مالدیو  قابل دسترسی می باشد.

 

4. هتل برج العرب Burj al Arab، امارات متحده عربی

 

هتل برج خلیغه امارات

این هتل در خاورمیانه است. نقطه عطفی در خط افق دبی یکی از ویژگی های برجسته هتل ، ظاهر زرق و برق دار و هتل لوکس آن در جهان است . این ساختمان زیبا با شکل دریایی، تنها نقطه آغاز این هتل زیبا است. خدمات درون آن برجسته است، از لابی های خصوصی در هر طبقه تا گزینه های شخصی Butler. هتل در حال حاضر در مجاورت مرکز ورزشی آبی قرار گرفته است.
Burj al Arab دارای گزینه های بسیاری به عنوان بهترین و لوکس ترین هتل در جهان است. دارای استخرهای اسپا، استراحتگاه ها، کافه ها، رستوران ها و سالن های ورزشی است که یکی از سالم ترین هتل ها در جهان است.

 

3. هتل Tubo Hotel، مکزیک

 

هتل عجیب و غریب مکزیک

هتل Tubo جالب ترین ظاهر را در فضای باز بین هتل ها دارد . به نظر می رسد سفینه فضایی بیگانه  است ، این هتل در منطقه  Tulum، مکزیک است. دارای یک استخر و حمام مشترک است که برای بچه ها عالی است.

 

2. هتل Giraffe Manor، کنیا

هتل زرافه ها در افریقا

هتلی عجیب و غریب واقع در Karen، نایروبی کشور کنیا ، یکی از هتل های شگفت انگیز جهان است. چه چیزی باعث این تفاوت است؟ اینجا خانه ای است که به یک هتل لوکس تبدیل شده است و چندین اتاق مناسب دارد . زرافه ها توسط صاحبان هتل نگهداری می شوند و در نزدیکی هتل اند. در بسیاری از اتاق ها بالکن وجود دارد که زرافه ها را می توان به طور منظم مشاهده کرد. این ایده نسبتا عجیب و غریب برای یک نهار در کنار زرافه ها نیز است !

 

1. هتل Anantara Golden Triangle، تایلند

هتل عجیب تایلند
این هتل عجیب و غریب، هیجان انگیز یکی از بهترین هتل های کشور تایلند است . در این هتل شگفت انگیز می توانید با فیل ها از نزدیک و صمیمی ارتباط برقرار کنید .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فیروزه یکی از اولین سنگ های تزئینی بوده و در رنگ های آبی و سبز یافت می شود. فیروزه سنگی مقاوم و محافظ است. وقتی آن را در دست می گیرید، به شما آرامش و راحتی می دهد. فیروزه یکی از پرطرفدارترین سنگ ها در بین ایرانیان است. خواص این سنگ تزئینی برای روح و […]

هایلایتر و کانتورینگ دو تکنیک آرایشی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا چهره خود را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید. هایلایتر با ایجاد درخشش و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به صورت شما بعد و عمق ببخشد. کانتورینگ نیز با ایجاد سایه و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به […]

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .