هلند یک کشور پرجمعیت است و جز کشورهایی است که نیمی از مساحت آن به دریا راه دارد . بسیاری از گردشگران فقط برای دیدن شهر آمستردام  به هلند می آیند اما هلند دارای جاذبه های بسیاری در خارج از آمستردام نیز می باشد ، در سایت مطلبی تخصصی در مورد جاذبه های شهر آمستردام انتشار یافته است این مطلب بیشتر تمرکز روی دیگر جاذبه ها کشور هلند دارد . چشم انداز کانال ها آبی، دوچرخه سواری ،مراکز شهرهای تاریخی، آسیاب های بادی کلاسیک و دیگر نقاط توریستی است که در سراسر کشور هلند پراکنده شده اند. در غرب و شمال، خط ساحلی طولانی با تپه ها و سواحل شنی وجود دارد. در طول فصل بهار، باغ های گل، جاذبه های توریستی بزرگی را در هلند را فراهم می کنند که یک نمایش جسورانه رنگی از گل ها را نشان می دهد.

 


 
10. پروژه دلتا

پروژه دلتا Delta ، مجموعه ای از سازه های ساخته شده بین سال های 1950 و 1997 در استان های زلاند و هلند جنوبی برای حفاظت از مناطق بزرگ زمین از امواج دریا است. این آثار شامل سدها، سیل بندها، قفل ها و موانع است. این سازه ها توسط انجمن مهندسان عمران آمریکا یکی از هفت عجایب دنیای مدرن اعلام شده اند.

 


 

9. Maastricht Vrijthof

Vrijthof معروف ترین میدان شهر ماستریخت، شهر در جنوب کشور هلند است. جاریه اصلی شهر کلیسای سنت Servatius بزرگ و کلیسای Saint Jan’s است. Vrijthof به طور مرتب برگزارکننده جشنواره های بزرگ در زمان های مختلف در طول سال، از جمله جشنواره های پاییز و زمستان است.

 


 
8. Rijksmuseum

موزه ریکس در آمستردام بزرگترین و معتبر ترین موزه هنر و تاریخ در هلند است. این موزه دارای مجموعه وسیعی از نقاشی های عصر طلایی هلندی شامل آثار Vermeer و Rembrandt است.شاهکارهای اصلی همچنان در حال نمایش  در این موزه هستند.

 

7. Kinderdijk

بیش از 1000 آسیاب بادی قدیمی که هنوز در هلند وجود دارند. بزرگترین تراکم آسیاب های بادی در نزدیکی روستای Kinderdijk یا ( Children’s dike  ) یافت می شوند. 19 آسیا بادی در حدود 1740 ساخته شده است. آنها تا کنون به خوبی حفظ شده و در حال حاضر جز جاذبه های توریستی محبوب در هلند هستند .

 


 

6. Hoge Veluwe

پارک ملی Hoge Veluwe یکی از بزرگترین ذخایر طبیعت در هلند است که شامل heathlands، تپه های ماسه ای و جنگل ها می باشد. موزه Kröller-Müller با مجموعه وسیعی از نقاشی های ونسان ون گوگ در داخل پارک نیز قرار دارد. دوچرخه ها به صورت رایگان برای بازدیدکنندگان Hoge Veluwe در اختیار عموم قرار می گیرند، که بیشتر آن ناحیه در دسترس ماشین ها است.

 


5. باغ  Keukenhof

باغ Keukenhof بزرگترین باغ گل در جهان است و در واقع نماد پیشرفت صنعت گل هلند است. تقریبا هفت میلیون بوته گل سالانه در پارک کاشته می شوند نه تنها  گل های لاله بلکه سنبله ها و دیگر گل های بهاری در این پارک جلوه زیبایی نشان می دهند. باغ ها از ماه مارس تا اواسط ماه مه باز هستند. Keukenhof یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری در هلند است.

 


 

4.شورای شهر Delft

تالار شهرداری در شهر دلفت یک ساختمان در سبک رنسانس است که در میدان Markt در کنار Nieuwe Kerk (کلیسای جدید) واقع شده است. معمار هلندی Hendrick de Keyser، آن را بعد از قرن ها به شدت تغییر داده و در قرن بیستم به سبک رنسانس درآورده است .

 


 

3. جزایر Frisian غربی

جزایر فریزی غربی یا Waddeneilanden در هلند یک زنجیره ای از جزایر در ساحل دریای شمال هلند هستند. آنها به عنوان جزایر فریزی شرقی به طرف شرق ادامه می یایند. این جزایر دریای شمال را از دریای کم عمق جدا می کند، تحت نظارت راهنماهای مجاز، چندین جزیره را می توان رفت و از نزدیک تماشا کرد. در جزایر دوچرخه سواری بهترین وسیله حمل و نقل است.

 


 

2. کانال های آبی Leiden 

لیدن به خاطر داشتن قدیمی ترین دانشگاه هلند، محل تولد Rembrandt و کانال های زیبای آن شناخته شده است. دو شاخه قدیمی راین به لیدن در شرق وارد می شوند و در مرکز شهر متحد می شوند که همچنین شامل چند کانال کوچکتر است. مرکز قدیمی لیدن یکی از بزرگترین مراکز شهری قرن هفدهم در هلند است و دومین مرکز تنها در آمستردام است.

 


 

1. کانال های آمستردام 

آمستردام  ساخت کانال های معروف خود را در قرن 17 در عصر طلایی هلند شروع کرد. سه کانال اصلی، Herengracht، Prinsengracht، و Keizersgracht کمربندهای مرکزی در اطراف شهر، به نام grachtengordel هستند . امروزه بیش از 100 کیلومتر (60 مایل) کانال و 1500 پل در آن وجود دارد. در کنار کانال های اصلی 1550 ساختمان برجسته قرار گرفته است.

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 53

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .