یکی از مکانهای متنوع و دیدنی در آمریکای جنوبی کشور کلمبیا است . کلمبیا واقعا همه چیز را از سواحل تا کوه ها تا روستاهای اطراف رودخانه آمازون دارد. بازدیدکنندگان به کلمبیا باید برنامه ریزی سفر کاملی را فراتر از شهرها درنظر بگیرند و از پارک های ملی، جاذبه های تاریخی و فرهنگ پر جنب و جوش ملت کلمبیا که آن را ارائه می دهند، بازدید کنند. اجازه دهید همگام با سایت برترین جاذبه ها راهنما و برنامه سفر جاذبه های برجسته و برتر توریستی کلمبیا را مرور کنیم .

 


 
10. Valle de Cocora

نماد کلمبیا این درختان نخل باریک هستند و Valle de Cocora نقطه نهایی است تا این درختان را در یک محیط خیره کننده ببینید. چشم اندازی سرسبز و به عنوان آسانسوری جهت امکان دیدن ارتفاع فوق العاده نخل ها را این تپه ها ارائه کرده است. چشم انداز خود جاذبه اصلی در ولا د کاکورا است، اما راه های مختلفی برای دیدن آن وجود دارد. گزینه های محبوب عبارتند از اسب سواری، تورهای جیپ و تیم پیاده روی شش ساعته.

 


 

9. Ciudad Perdida

بسیاری از جنگلهای کلمبیا هنوز نابالغ اند و در حال رشد هستند و سیوداد پریدیدا در قلب این جنگل ها مستقر است. همچنین به عنوان شهر گمشده Teyune شناخته شده است، سیوداد Perdida یک دوره قبل از کشور کلمبیا است که در قرن هشتم توسط هندیان Tayrona ساخته شده است. این منطقه یک محدوده پرجمعیت فرهنگی بوده است، اما امروزه همه چیزهایی که باقی مانده اند، تراس های سنگی در شکل های دایره ای هستند. این منطقه برای سفرهای طولانی مناسب است جایی که شرکت کنندگان می توانند از یک اردوگاه به اردوگاه دیگری بروند و طبیعت بی نظیر محیط جنگل را تجربه کنند.

 


 

8. Cano Cristales

به عنوان Caño Cristales، Rainbow مایع و یا رودخانه پنج رنگ شناخته شده است، این یکی از جاذبه های طبیعی است که باید در هر برنامه سفر مسافران باشد. متاسفانه Caño Cristales، از سال 1989 به دلیل حضور FARC در مناطق اطراف آن، از سال 1989 تاکنون بسته شده است، اما چندین آژانس مسافرتی به تازگی شروع به ارائه گشت و گذار به این منطقه کرده اند. رودخانه واقع در خارج از شهر کوچک La Macarena در پارک ملی شناخته شده  Serranía د لا Macarena است. گیاهان، سنگ ها، شن و جلبک ها به رودخانه رنگ می دهند که بسته به موقعیت مکانی سیاه و سفید، سبز، زرد یا قرمز روشن می باشند. پیاده روی در کنار رودهای Caño Cristales به تنهایی ماجراجویی است، اما مسافران همچنین می توانند به آبشار Los Cuarzos بروند یا در استخر های طبیعی که توسط رودخانه ایجاد شده اند شنا کنند.

 


 
7. پارک ملی Los Nevados

پارک ملی Los Nevados در ارتفاع زیادی قرار دارد و در اطراف آن برخی از قله های باور نکردنی آتشفشانی کشور کلمبیا قرار دارد. Nevado Del Ruiz و Nevado del Tolima زیر پوشش برف  به عنوان جاذبه اصلی پارک به شمار می روند. پیاده روی یکی از سرگرمی های محبوب در اینجا است و افرادی که از ماجراجویی لذت می برند می توانند در کوه نوردی پارک شرکت کنند. همچنین امکان تماشای حیات وحش محلی نیز وجود دارد که شامل خرس های تماشایی، گربه های ببری، condors و پوماها است.

 


 

6. Carnaval de Barranquilla 

در حالی که اکثر مردم کارناوال را با ریو دو ژانیرو در برزیل می شناسند، شهر  Barranquilla کلمبیا در واقع محل دومین کارناوال بزرگ جهان است. در طول کارناوال د بارانکیلا، شهر با جشنواره ها، موسیقی زنده و نمایشهای خیابانی شلوغ می شود. جشن با La Batalla de یا فستیوال گلها شروع می شود، جایی که رژه های رؤیایی با گلها در طرح های باشکوه و رنگارنگ تزئین شده اند. شرکت کنندگان اغلب رنگ های روشن و یا لباس هایی را نشان می دهند که یک میراث کلمبیایی را نشان می دهند.

 


 
5. Santuario de Las Lajas

در شمال مرز با اکوادور Santuario de Las Lajas، یکی از جذاب ترین ساختمان های مذهبی در کلمبیا است. Santuario de Las Lajas به طور چشمگیری بر روی یک پل که در رودخانه گیتارا قرار دارد، ساخته شده است درست مثل قسمتی از یک افسانه است. کلیسا در سبک گوتیک در اوائل قرن بیستم با کمک مالی مردم محلی ساخته شده است و در حال حاضر یک موزه کوچک در داخل ساختمان آن وجود دارد. دسترسی به Santuario de Las Lajas از شهر مجاور Ipiales آسان است، جایی که مسافرین می توانند با تورهای هدایت شده به کلیسای جامع برسند .

 


 

4. Monserrate 

شهر Bogota کلمبیا به علت ارتفاع زیاد آن یک سرمایه منحصر به فرد است، جاذبه اصلی آن بازدید از Monserrate است. در بالای کوه Monserrate، یک کلیسای قرن 17 میلادی وجود دارد که به عنوان مرکزی برای زائران مذهبی عمل می کند. از آنجا، امکان مشاهده مرکز شهر بوگوتا وجود دارد .

 


 

3. شهر قدیمی Cartagena 

مسلما یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در کلمبیا، شهر قدیمی Cartagena است. این شهر اولین شهرک های اسپانیایی در کلمبیا بوده است و شهر قدیمی با معماری استعماری تاریخی شلوغی است. شهر قدیمی دارای دیوارهای خاصی به نام Ciudad Amurallada است ، چند محله قدیمی و مناظر آن خاص اند. توجه ویژه به  Plaza Trinidad در محدوده Getsemaní است که قدیمی ترین بخش از شهر استعماری و مرکزی برای غذا های محلی است. از خط ساحلی نیز استفاده کنید و ماهی سرخ شده را امتحان کنید.

 


 

2. پارک ملی Tayrona

 

در قسمت شمالی کلمبیا، پارک ملی Tayrona، که هم مرز با دریای کارائیب است و سواحل و مناظر قابل توجهی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد. یکی از نقاط فوق العاده در پارک ملی تیرونا، تالاب La Piscina است که در آن یک دریاچه طبیعی مرجانی را تبدیل به یک منطقه شنای محافظت شده تبدیل کرده است. همچنین بسیاری از مسیرهای پیاده روی روی شن به طرف ساحل وجود دارد که بسیاری از آنها دیدگاه های دیدنی و جذاب در سراسر منطقه کارائیب را فراهم می کنند.

 


 

1. کلیسای نمکی Zipaquira 

فقط با یک ساعت رانندگی در شمال بوگوتا به شهر Zipaquirá می رسیم که یک شهر شناخته شده به عنوان پایتخت معدن نمک کلمبیا است. در نتیجه استخراج نمک، Zipaquirá مدتها مرکز ثروت اندوزی بوده است. یکی از مواردی که این موضوع را برجسته می کند، کلیسای نمکی Zipaquirá است که یک کلیسای کاتولیک است که تقریبا به طور کامل از نمک موجود در معدن ایجاد شده است. هرچند این یک مقصد مهم گردشگری است، اما کلیسای جامع نمکی در واقع هر روز یکشنبه تقریبا 3000 نفر را پذیرا است . اطراف کلیسای جامع منطقه ای است که به نام پارک نمکی شناخته می شود، جایی که بازدیدکنندگان می توانند معادن را ببینند و در مورد این صنعت در موزه برین بیشتر بدانند.

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 75

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .