کشور گواتمالا در قاره آمریکای مرکزی واقع شده است و مشهور به کشور آتشفشان ها و مکان های باستانی تمدن مایا ( نوعی مثلا تمدن ابتدایی در آن مناطق که بیشتر وحشیانه و شیطانی است ) است پایتخت آن گواتمالاسیتی است، یک کشور غنی از تاریخ، زیبایی های طبیعی، شهر های استعماری و اقلیمی معتدل در تمام طول سال است و این کشور یک مقصد توریستی است. گواتمالا در میان مکزیک، بلیز، هندوراس و السالوادور محصور شده است و یک خط ساحلی طولانی با اقیانوس آرام و یک قسمت ساحلی با دریای کارائیب دارد.

تنها درصد کوچکی از گواتمالا، شهرنشین شده است و بقیه کشور دارای جنگل های بارانی، کوه های باشکوه، آتشفشان های شیبدار و دره های سرسبز با مکان های مایا است. نقاط دیدنی اطراف  Rio Dulce و دریاچه Atitlan برای زیبایی های خود و روستاهای جذابی مانند پانداچل به خاطر فراوانی حیات وحش و تفریح ​​در فضای باز محبوب هستند.

برای کسانی که به دنبال کشف یک محل تعطیلات با تمام عناصری از دنیای قدیم و جدید هستند، هیچ جایی بهتر برای انجام آن در مقایسه با گواتمالا وجود ندارد . کشور دارای یک فرهنگ غنی و متمایز از ترکیب طولانی عناصری از اسپانیا و مردم بومی مایا است. این تاریخ گوناگون و زیبایی طبیعی این سرزمین، یک منبع غنی از سایت های جالب و دیدنی را ایجاد کرده است. در اینجا برخی از جاذبه های گردشگری جالب در گواتمالا ذکر شده است.

 


 
10. El Mirador

المیرادور یکی از شهرهای بزرگ مایا است که از حدود قرن 6 قبل از میلاد و در پایان قرن نهم رها شده است. خرابه های المیرادور در سال 1926 کشف شد، اما به خاطر موقعیت دور افتاده خود در عمق جنگل های شمال گواتمالا، توجه کمتری به خود جلب کرد. امروزه این سایت عمدتا تحت پوشش جنگل های استوایی است. بازدید از El Mirador از روستای Carmelita نزدیکترین نقطه به خرابه است که شما می توانید با ماشین به آنجا بروید. از آن جا، یک سفر خسته کننده حداقل پنج روز و چهار شب از طریق جنگل با مورچه ها، کنه ها و پشه هایی که هرگز شما را راحت نمی گذارند ، طول می کشد. گفتنی است افرادی که این سفر را انجام می دهند هرگز آن را فراموش نخواهند کرد !

 


 

9. Rio Dulce

Rio Dulce یا رود شیرین، برای بسیاری از چیزهایش شناخته شده است. رودخانه ای محبوب با قایق بادبانی که یک زمانی محل دزدان دریایی بوده است. رودخانه امروزه یکی از بزرگترین پل ها به آمریکای مرکزی است. در یک طرف پل Frontera برای بازار سبزیجات آن شناخته شده است. در سفر خود به دریای کارائیب، رودخانه از طریق یک دره تماشایی جریان می یابد. 

 


 
8. پارک مرکزی Quetzaltenango

پارک مرکزی Quetzaltenango  که به عنوان مرکز شهر و مرکزی بزرگ و محلی فعالیت می کند. این شهر در بین سه آتشفشان عظیم واقع شده است، که به زیبایی و اعتدال هوای منطقه می انجامد. گاهی اوقات به نام Xela کوتاه می شود، این شهر همچنین Fuentes Georginus محل چشمه های سولفور طبیعی است. این شهر دارای فرصت های متعدد برای کشف روستاهای محلی و یا سفر در روز به Laguna Chicabal، یک دریاچه واقع در جنگل ابر و احتمالا یک چشم انداز پرنده Quetzal نیز می باشد.

 


 
7. Volcan Pacaya

نزدیک به آنتیگوا، Volcán Pacaya، آتشفشانی فعال است، آخرین فوران آن در 27 مه 2010. در حالی که مسیرهای پیاده روی و فرصت های پیاده روی برای عموم وجود دارد، باید  هنگام صعود از Volcán Pacaya بسیار مواظب بود. صعود از آن دیدگاهی با شکوه را فراهم می کند.

 


 

6. Yaxha

اگر ال Mirador مورد علاقه شما در زمینه سایت های باستان شناسی است شما  باید Yaxha را به لیست جاذبه های گواتمالا اضافه کنید. این کوچکتر است، اما هنوز هم بزرگترین ویرانه های مایا در گواتمالا است . مطمئن شوید که به بالای معبد 216 صعود کنید برای دیدگاه دریاچه ها و جنگل ها.

 


 

5. Monterrico

Monterrico در مسیر Guatemala  منطقه ای ساحلی در اقیانوس آرام است. با شن و ماسه سیاه زیبا، از آثار کوه های آتشفشانی . اگر شما به محیط زیست علاقه مندید به تماشای یک لاک پشت دریایی از طریق بازدید از یکی از محله های دریایی محلی (در فصل مناسب) بروید .

 


 

4. بازار Chichicastenango

اغلب به “Chichi” کوتاه شده است، اینجا مقصد خرید گواتمالا است. ChiChi در فاصله دو تا سه ساعت در جنوب غربی شهر گواتمالا واقع شده است و ممکن است در همه کشورهای آمریکای مرکزی، درخشانترین و پر جنب و جوش بازار بومی باشد. دارای پارچه های محلی، منسوجات، لباس، ماسک ها، اقلام ساخته شده از چوب، سفال و حتی آتش بازی است .

 


 

3.Santa Catalina Arch

 

Antigua شناخته شده برای معماری اسپانیایی با سبک قدیمی آن با کاخ ها، کلیساها، دانشگاه ها و مجسمه ها، جواهرات جذاب در گواتمالا است.این شهر به یک نماد بصری تبدیل شده است و همچنین در زمان های خاص دارای جشن ها و فستیوال های محلی است .

 


2. Lago de Atitlan

 

این دریاچه توسط Aldous Huxley به عنوان زیبا ترین دریاچه در جهان توصیف شده است. دریاچه ای که در سرزمین های گوتمالا قرار دارد، نمایشگاه خیره کننده ای از زیبایی طبیعی است. این منطقه زیبا دارای جاذبه های بسیاری از جاذبه های گردشگری تا فرصت های اکتشاف، غواصی و یادگیری زبان اسپانیایی است.

 


 

1. تیکال

 

Tikal با توجه به زیبایی های شگفت انگیز و زیبایی های آن، در منطقه گواتمالا در شمال غرب گواتمالا واقع شده است، تیکال یکی از جاذبه های مهم گردشگری گواتمالا است. نام Tikal ترجمه به عنوان “محل صداها” (گاهی اوقات، “محل زبان”) و زمانی دارای جمعیت زیادی بوده است. با این حال امروزه تنها چییز که از این شهر باستانی باقی مانده، تعدادی از ویرانه های مایا است. این شهر دارای حیات وحش وسیعی است و پر از میمون ها، طوطی ها، گوزن ها و دیگر نمونه های باور نکردنی است. برای کاوش کامل این منطقه باید حداقل دو روز صرف کنید.

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 59

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .