فیروزه یکی از اولین سنگ های تزئینی بوده و در رنگ های آبی و سبز یافت می شود. فیروزه سنگی مقاوم و محافظ است. وقتی آن را در دست می گیرید، به شما آرامش و راحتی می دهد. فیروزه یکی از پرطرفدارترین سنگ ها در بین ایرانیان است. خواص این سنگ تزئینی برای روح و روان بسیار مفید است و می تواند در درمان برخی بیماری ها کمک شایانی کند.

به دلیل زیبایی خیره کننده این سنگ و خواص درمانی بی پایان آن، از این سنگ زیبا در ساخت انگشتر، گوشواره، گردنبند، دستبند و تسبیح استفاده می شود. اگر شما هم می خواهید از زیبایی و خواص سنگ فیروزه بهره ببرید، می توانید انگشتر فیروزه را از فروشگاه فیروزه مشاهیر خریداری کنید.

چرا باید گالری مشاهیر را برای خرید فیروزه انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از خرید آنلاین فیروزه می شود، یکی از گزینه هایی که کاربران به دنبال آن هستند، گالری مشاهیر است. در واقع می توان گفت این مجموعه یکی از معتبرترین فروزشگاه فیروزه است که به دلیل سابقه درخشان در فروش آنلاین و حضوری انواع جواهرات پرطرفدار، توانسته افراد زیادی را در جامعه به خود جذب کند.

در پاسخ به این سوال بسیار مهم باید بگوییم که خرید فیروزه از جواهرات مشاهیر دارای مزایایی است که این مجموعه را نسبت به سایر رقبا بهتر می کند.

از جمله مزایای خرید از جواهری مشاهیر عبارتند از:

تنوع محصولات

اولین و مهمترین ویژگی که کاربران را به خرید از جواهری مشاهیر علاقه مند می کند، تنوع محصولات این مجموعه است.

چه بخواهید یک دستبند فیروزه بخرید یا نگین های قیمتی دیگر. چه بخواهید یک انگشتر فیروزه منحصرا برای مردان بخرید یا یک گردنبند، این مجموعه بهترین فروشگاه است.

تنوع محصولات موجود در این مجموعه باعث شده است تا بهترین و باکیفیت ترین فیروزه مانند انگشتر، گردنبند، گوشواره، النگو زنانه، اکسسوری مردانه را حتی با حداقل بودجه پیدا کنید. هم چنین انواع سنگ های قیمتی دیگر را با بهترین کیفیت می توانید مشاهده کنید.

خرید فیروزه

فرصت های فروش مستقیم

با توسعه ابزارهای تکنولوژیکی، امروزه افراد می توانند با فشار دادن چند دکمه، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. طلا و جواهرات از این قاعده مستثنی نیستند. اما به یاد داشته باشید که اگرچه می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. اما بهتر است حداکثر احتیاط و توجه را به خرج دهید. شهرت بالای مجموعه مشاهیر در این بخش باعث شده تا افراد زیادی این مجموعه آنلاین را برای خرید فیروزه مورد علاقه خود انتخاب کنند. به عبارت دیگر می توان گفت که قابلیت خرید حضوری و آنلاین این گالری مهمترین مزیت آن است. شما می توانید فیروزه نیشابور را به طور مستقیم از نیشابور با تضمین اصالت سنگ خریداری کنید.

امکان سفارشی سازی جواهر

یکی دیگر از تخصص های گالری مشاهیر ساخت جواهری سفارشی است. گاهی اوقات افراد دوست دارند طبق سلیقه خود جواهر مورد نیاز خود را بسازند. در این شرایط بهتر است طرح و مدل جواهر خود را انتخاب کنید.

گالری مشاهیر بر خلاف سایر مجموعه ها پول زیادی برای طراحی و جواهرات منحصر به فرد دریافت نمی کند. شما می توانید بهترین طرح های طلا و جواهرات را با کمترین قیمت ممکن پیدا کنید. انگشتر فیروزه زنانه در طرح و مدل های متنوع وجود دارد که شما می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

لطفا توجه داشته باشید که طراحی جواهر سفارشی در بسیاری از مجموعه ها ممکن است زمان بر باشد. اما خوشبختانه مجموعه مشاهیر می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی بهترین جواهر فیروزه بازار را برای شما طراحی و بسازد. ظرافت جواهرات این مجموعه نشان از هنر و خلاقیت بالای کارشناسان این گالری دارد.

خرید فیروزه

قبل از خرید محصول مشاوره بگیرید

یکی از مهمترین مزایای خرید فیروزه از جواهری مشاهیر این است که می توانید قبل از انتخاب جواهرات مورد نظر خود مشاوره بگیرید. خرید جواهرات نقره و طلا چه برای سرمایه گذاری و چه برای استفاده، مرحله بسیار حساسی است. ناآگاهی فرد در این مرحله می تواند زیان های اقتصادی زیادی را به همراه داشته باشد. بنابراین هنگام خرید جواهرات با نگین های قیمتی توصیه می شود با مشاوران و کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت کنید.

به عبارتی می توان گفت دریافت مشاوره از افراد آگاه به شما این امکان را می دهد که با پرداخت ارزان ترین قیمت، بهترین و بادوام ترین جواهر را خریداری کنید. مشاوران گالری مشاهیر به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریانی هستند که می خواهند از آنها خرید کنند.

مزایای دیگری نیز وجود دارد که نباید نادیده گرفت:

  • ارسال رایگان به سراسر ایران
  • امکان تعویض و مرجوعی تا 7 روز
  • گارانتی اصالت
  • صدور فاکتور معتبر و مجاز
  • امکان شخصی سازی هر نوع محصول
  • صدور شناسنامه رسمی گوهرشناسی

خرید فیروزه

قیمت فیروزه و جواهرات آن در گالری مشاهیر چگونه محاسبه می شود؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای همه پیش بیاید این است که چگونه قیمت جواهرات در فروشگاه فیروزه مشاهیر را محاسبه می شود؟

در پاسخ به این سوال بسیار مهم باید بگوییم که قیمت سنگ های قیمتی و جواهرات با سه عامل مهم تعیین می شود.

اولین عامل به وزن سنگ فیروزه مربوط می شود. ارزش آن با وزن مشخص می شود. البته هر چه قطعه انتخابی بزرگ تر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

عامل دوم مربوط به هزینه هایی است که جواهری برای طراحی و ساخت جواهرات فیروزه دریافت می کند. خوشبختانه همانطور که قبلا ذکر شد، هزینه های اخذ شده در گالری مشاهیر بسیار مناسب است.

عامل سوم مربوط به سنگ های مورد استفاده در جواهرسازی است. اگر از سنگی استفاده شود که کیفیت و خلوص بیشتری داشته باشد.، قطعا هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!