می خواهیم اینبار به معرفی و بررسی 12 تا از بزرگترین خرس های جهان بپردازیم ، پس با ما همراه باشید.

1- خرس قطبی

خرس قطبی، همراه با خرس کودیاک، بزرگترین گونه های خرس در جهان هستند، خرس قبطی به همان اندازه خرس کودیاک بزرگ است تنها فرقش در رنگ آن است که به جای قهوه ای سفید است. خرس قطبی زندگی می کند در درجه اول در شمال دایره قطب شمال، در واقع در شمال یخ زده زندگی می کند. اگرچه این خرس ها در زمین متولد می شنود اما بیشتر عمر خود را در یخ و در دریا می گذارند، این گونه خرس در نظر گرفته شده جز گونه های آسیب پذیر به خاطر تغییرات آب و هوایی  که در حال ذوب شدن زیستگاه خود آنها است .

2- خرس کودیاک

خرس کودیاک، بزرگترین خرس قهوه ای در جهان است، محل زندگی اش مناطق بومی جزایر کودیاک آلاسکا است. برخی  وزن 1500 پوندی و در حالت ایستاده قدی بند نیز دارد ، آنها معمولا قهوه ای هستند، اما می توانند طلایی نیز باشند؛ خرس جوان یک حلقه ی سفید در اطراف گردن خود برای چند سال دارد. و اینکه به انسانها نیز حمله می کنند اما بیشتر انسان ها هستند که به انها حمله می کنند .

 

3- خرس قهوه ای Kamchatka

خرس قهوه ای Kamchatka، بزرگترین خرس در اوراسیا، اساسا در منطقه Kamchatka روسیه و جزایر اطراف آن و همچنین جزیره سنت لارنس آلاسکا در دریای برینگاست. این یک خرس بزرگ است، گاهی اوقات به اندازه 9 فوت و وزن تقریبا 1500 پوند است.

4- خرس قهوه ای Ussuri

خرس قهوه ای Ussuri یکی از بزرگترین خرس های قهوه ای است و گاهی اوقات به عنوان گریزلی سیاه شناخته می شود.آنها ببشتر در روسیه در شمال شرقی آسیا بومی هستند.

5 -خرس گریزلی

نام لاتین خرس گریزلی، Ursus horriblis، به معنای “خرس وحشتناک” است. گریزلی همچنین به عنوان خرس silvertip شناخته می شود ، وزن تقریبا 800 پوند و ایستاده بیش از 6 فوت دارای بلندی است. Grizzlies در رنگ از بور به تقریبا سیاه است، اما معمولا قهوه ای است.

6 – خرس قهوه ای اوراسیایی

 نیز به عنوان خرس قهوه ای اروپایی شناخته شده است که می توان آن را در مناطق کوهستانی شمال اروپا پیدا کرد، بزرگترین جمعیت در جنگل های سیبری یافت می شود.خرس در 1000 سال قبل از میلاد در انگلستان شکار شد. این خرس الهام بخش نامهای دو صورت فلکی، Ursa Major و Ursa Minor بوده است.

7 – خرس سیاه آمریکایی

خرس سیاه آمریکایی کوچکترین گونه خرس در قاره آمریکای شمالی است.

8 – خرس ستاره دار

این خرس تماشایی نامش به خاطر حلقه هایی است که در اطراف چشم هایش به نظر می رسند که شبیه عینک چشم است. یک خرس متوسط، خرس تماشایی تنها خرس بومی در آمریکای جنوبی است.

9- خرس سیاه آسیایی

خرس های سیاه رنگ انسان ها را خیلی دوست ندارند، قابل فهم هستند زیرا انسان آنها را برای قطعات بدن و داروهای سنتی شکار می کند. آنها در مناطق کوهستانی آسیا، از تایوان و شمال شرقی چین به شمال شبه قاره هند و شرق دور روسیه یافت می شوند.  آنها یک خرس متوسط ​​(متوسط ​​6 فوت قد و 300 پوند) است که شبیه خرس های ماقبل تاریخ است.

10- خرس Sloth bear

در شبه قاره هند بومی است. آنها وزن خود را تا 290 پوند وزن می رسانند و می تواند تا 6 فوت ارتفاع داشته باشد. آنها شناخته شده اند که به انسان هایی حمله می کنند که به خاک آنهاحمله می کنند.

11 – پاندا غول پیکر

پاندا غول پیکر مدل ناز نازی است . بر خلاف خرس های دیگر، پاندا اساسا گیاه خوار است، و بامبو 99 درصد از رژیم غذایی او را تشکیل می دهد. پاندا بومی به کوه های جنوب مرکزی چین، به ویژه استان سیچوان است. این خرس های چاق دارای قطر تا شش فوت هستند و وزن آن ها تا 250 پوند است. آنها یک نماد دلسوز در چین هستند.

12 – خرس خورشید  Sun Bear

خرس خورشید بومی جنگل های گرمسیری آسیای جنوب شرقی می باشد. در مالزی، به دلیل علاقه خود به مواد چسبنده شیرین، به عنوان خرس عسل مالایی شناخته شده است. خرس خورشید کوچکترین خرس است که در حدود 176 پوند و حدود پنج پا ارتفاع دارد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 170

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

اگرچه گربه های کوچک دوست داشتنی اند اما گربه های بزرگ نیز زیبا، مهربان و بازیگوش هستند. بعضی از آنها حتی مشابه خانواده های BIG WILD CATS نیز هستند. اینجا لیستی از 10 تا از بزرگترین گربه های جهان است.   توضیح پوند : یکی از واحدهای وزن است و تقریبا معادل نیم کیلوگرم ( مقداری […]

طبیعت ایران با داشتن تنوع بی نظیر باعث شده تا زیستگاه حیوانات نادر و کمیابی از جمله پلنگ ایرانی، گربه پالاس و کوچکترین فوک در جهان باشد؛ متاسفانه بعضی از این حیوانات در خطر انقراض هستند. در ایران به جای یک حیوان ملی واحد، لیستی از نمادهای ملی وجود دارد که شامل شیر آسیایی ، […]

کوسه ها به عنوان ماشین های جنگی کشتن شهرت دارند . آنها ابتدایی، کارآمد و کاملا مناسب برای شکار در اقیانوس های سیاره زمین هستند . کوسه ها به مدت زمان طولانی در اطراف ما بوده اند و در چند میلیون سال گذشته بیش از حد تغییر نکرده اند. شیوه زندگی و شکار کوسه بسیار […]

3 پاسخ به “معرفی 12 خرس بزرگ جهان”

    • سلام در مقاله ای که اطلاعات خرس ها امده بود همین موارد ذکر شده / برخی شون قدشون هم ذکر شده اما به فوت هست شما در گوگل مبدل قد فوت به متر را سرچ کنید می توانید به متر بدست بیاورید .

  1. مطالب بسیار خوبی بهمراه تصاویر زیبا یی گذاشته شده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .