کالیفرنیا یکی از ایالت های جذاب و خیلی معروف کشور امریکا است . با معرفی بهترین دیدنی ها و جاذبه های گردشگری کالیفرنیا آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

1 . منطقه خلیج سان فرانسیسکو

بانوان نقاشی شده
 

این شهر به خاطر فرهنگ خاص و زیبایی سورئالیستی آن شناخته شده است. امروزه، سانفرانسیسکو، پیچیده ترین شهر کالیفرنیا است، جایی که در ان از اپرا، باله، تئاتر و ناهار خوری لذت می برید. منطقه خلیج سان فرانسیسکو دارای جاذبه های شهری و طبیعی است. سانفرانسیسکو انتخاب خوبی است برای کسانی که به دنبال یک شهر ساحلی کالیفرنیا با پارک تفریحی تابستانی هستند.

 

2 . لس آنجلس و دیزنی لند

لس آنجلس و دیزنی لند

مرکز شهری پرجمعیت لس آنجلس در سال 1781 تأسیس شد و در طول رونق صنعت فیلم در دهه های 1920 و 30 ساخته شد. این شهر هنوز هم مترادف با glitz و زرق و برق از هالیوود است. برای خانواده هایی که با بچه ها به سفر میروند بازدید از دیزنی لند با تمرکز بر جاذبه های دیزنی یک مقصد عالی است.

 

 

3 . سان دیگو: آفتاب، سواحل و معماری اسپانیایی

سن دیگو: آفتاب، سواحل و معماری اسپانیا
 

سان دیگو، با آب و هوای سالم و سواحل زیبا، قدیمی ترین شهر کالیفرنیای جنوبی است. جاذبه های اصلی Balboa Park ، یک فضای سبز گسترده با باغ های متمایز و چندین موزه است و باغ وحش معروف سن دیه گو نیز جالب است. برای علاقه مندان به آفتاب گرفتن، سواحل شنی لا جولا در 22 مایلی شمال شهر سان دیگو قرار دارد.

 

4 . پارک ملی یوسمیتی: یک مکان میراث جهانی یونسکو

پارک ملی یوسمیتی: یک سایت میراث جهانی یونسکو
 

شاهکار ایجاد شده توسط طبیعت، دره یوسمیتی محصور شده با صخره های گرانیتی که میلیون ها سال پیش توسط یخچال های چوبی حک شده است. این زمین وسیع از 1200 مایل مربع تسکیل شده و در سال 1984 به عنوان میراث جهانی تعیین شده و دارای 800 مایل مسیر پیاده روی است.این پارک دارای تنوع زیستی باور نکردنی است.

 

5 .دریاچه تاهو: پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان و اسکی

دریاچه تاهو: پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان و اسکی

این دریاچه طبیعی که در اطراف کوه های برفی قرار گرفته است، جایی است که از زیبایی و آرامش خوبی برخوردار است. این دریاچه دارای آبهای فیروزه ای درخشان با کیفیت شفاف و مناظر بسیار مهیج است که تأثیر فوق العاده ای در تابستان دارد . دریاچه تاهو یک مقصد محبوب برای پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن در کنار دریاچه است.

 

ادامه دارد ….

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 22

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

2 پاسخ به “مناطق دیدنی کالیفرنیا”

  1. وای حرف نداره واقعا که میگن امریکا بهشت هست ،حقیقت داره .

    • در اینکه پهناور هست و جاهای دیدنی زیاد داره شکی نیست / ولی اروپا هم زیباست / ایران هم جاهای دیدنی زیاد داره ولی اکثرا خوب معرفی نمیشن البته چند سالی هست بحث معرفی جاذبه ها رونق گرفته .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .