با ادامه معرفی 10 تا از تاپ ترین کارهایی که میشه انجام داد  و دیدنی های کشور ترکیه همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


5. پاراگلایدر در Ölüdeniz

Ölüdeniz یک مقصد تعطیلات محبوب است، محبوب برای ( حمام آفتاب )  sunbathers و شناگران. با این حال، آن را نیز تبدیل به یک مکان محبوب در میان پاراگلایدر بازان کرده است ، که می تواند دیدگاه های جذاب از آب های پرتقالی و lagoons curvy را ارائه دهد .

چرا به آنجا برویم؟

این تورها توسط خلبانان حرفه ای انجام می شود. این مکان آب و هوای دلپذیر و منظره ای عالی را تضمین می کند.

 


4. ماجراجویی در Ephesus افسس

شهر یونان باستان که در قرن دهم پیش از میلاد ساخته شده است. یکی از معروف ترین ساختمان های آن معبد آرتمیس بود که به عنوان یکی از هفت عجایب دنیای باستانی به شمار می رفت. امروز ماکتی نیز وجود دارد که ساختار اصلی را نشان می دهد.

چرا به آنجا برویم؟

تعداد زیادی از خرابه های تاریخی شگفت انگیز بینشی را به دوران باستان ارائه می دهند.

 

 

 


3. پیاده روی در دره کوه Saklıkent

واقع در پارک ملی Saklıkent، دره دارای عمق 300 متر (980 فوت)  و 18 کیلومتر (11 مایل) طول است ، دره یکی از عمیق ترین ها در جهان است.سطوح آب در تابستان، زمانی که اوج زمان بازدید توریست ها است، کاهش می یابد.

چرا به آنجا برویم؟

بازدید کنندگان می توانند وارد دره عمیق شوند و در پایین آن پیاده روی کنند، جایی که دیدگاه های شگفت انگیز به صخره های شیب دار باز می شود.

 

 

 


2. بازدید از استانبول

شهر تاریخی به عنوان قسطنطنیه شناخته شده و نقش مهمی فرهنگی و اقتصادی در دوران باستان بازی کرده است. امروزه یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه است که دارای معماری شگفت انگیز، مغازه ها، رستوران ها و اماکن سرگرمی است.

چرا به آنجا برویم؟

در یک تور قایقرانی شرکت کنید و افق باشکوه استانبول را ببینید.

 

 


1. در آنتالیا آرامش داشته باشید

یکی از محبوب ترین مکان های تفریحی در ترکیه، میلیون ها گردشگر را در هر سال جذب می کند. فراوانی استراحتگاه ها، آب و هوای عالی، سواحل شنی شیک و آب گرم، یک ترکیب عالی برای تعطیلات تابستانی کامل را ایجاد می کند!

چرا به آنجا برویم؟

این مجتمع همچنین فرصت های زیادی برای خوردن و خرید را فراهم می کند، زیرا بسیاری از فروشندگان محلی صنایع دستی و دیگر کالاها را ارائه می دهند. فراموش نکنید که خرید کنید

 

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .