یکی از جذاب ترین لحظات زندگی هر فردی سفر است که می تواند خستگی های ناشی از کار و مشغولیت های روزمره را از جسم و روح و روان انسان تا حدی بزداید. علاوه براین مسافرت سبب آشنایی و شناخت انواع آداب و رسوم و فرهنگ های مردم مناطق و کشورهای دیگر می شود و فرد نسبت به جهان پیرامون خود دیدعمیق تری پیدا می کند. امروزه به لطف وجود وسایل نقلیه پر سرعت می توان مسافت های طولانی بین کشورها را در اندک زمانی طی کرد.

البته موازی با پیشرفت امکانات سفر، هزینه های آن نیز افزایش یافته است؛ بنابراین امکان مسافرت برای همه اقشار به خارج از کشور به راحتی میسر نخواهد بود. اما در حال حاضر تورهای اقساطی داخلی و خارجی از مشهد  توسط شرکت ها و آژانس های هوایی با قیمت مناسب در زمانی خاص ارائه می شود که در این مقاله بیشتر با ان آشنا می شوید.

تور اقساطی از مشهد 

تور اقساطی چیست ؟

شرایط پرداخت برای تورهای اقساطی داخلی و خارجی به این صورت است که هزینه های سفر و دریافت بلیط به شکل قسطی و تحت شرایطی خاص پرداخت می شود. در این حالت درصدی از هزینه به صورت نقدی و الباقی آن در اقساط مختلف قابل پرداخت است؛ بنابراین بسته به بودجه خود می توانید هر ماه مقداری از هزینه تور را تسویه نمایید. توجه کنید که هر شرکت و توری برای پرداخت اقساطی شرایط خاصی دارد که باید برای پیدا کردن تور اقساطی داخلی و خارجی در سایت های مختلف جستجو کنید. مسافرت با تور اقساطی این مزیت را دارد که مقداری پول برای گشت و گذار و خرید می ماند که سفر خوشی داشته باشید.

تور کربلا از مشهد

در مناسبات مذهبی مانند اربعین یا ایام محرم و همچنین جشن های نیمه شعبان افراد بسیاری مشتاق مسافرت به کربلا هستند. در این زمان ها قیمت تور کربلا بسیار افزایش می یابد و مسافران مشتاقی هستند که قادر به تامین هزینه سفر نیستند. همچنین از آنجایی که کربلا در کشور عراق واقع است و یک کشور خارجی محسوب می شود امکان سفر به صورت زمینی با دشواری هایی همراه است و بیشتر آژانس های مسافراتی برای رفتن به کربلا تور هوایی فراهم می کنند. بنابراین می بینیم که هزینه رفتن به کربلا بسیار زیاد می شود و برای همه افراد مسافرت به کربلا با هزینه مناسب امکان پذیر نیست. این مسافران مشتاق می توانند با استفاده از تور کربلا هوایی از مشهد اقساطی و با پرداخت قسطی هزینه سفر به کربلا مسافرت نمایند.

استفاده از تور کربلا علاوه بر اینکه از لحاظ اقتصادی به صرفه است می توان خیال شما را بابت گردشگر و زیارت به تمام مکان های مذهبی و دیدنی راحت کند. زیرا مسئولین تور کربلا برنامه منظم و متنوعی را برای رفتن به امکان مختلف دارند.

 

هر ساله ایام محرم در فصل های مختلف سال قرار می گیرد که تمام فصول برای رفتن به کربلا مناسب نیست؛ زیرا عراق و کربلا مناطق کویری هستند که در تابستان دمای آن ها به 50 درجه سانتیگراد نیز می رسد و لذت یک سفر زیارتی را کم می کند. البته افرادی که مشتاق زیارت حرم امام حسین علیه السلام هستند فصل گرم و سرد برای آن ها اهمیت ندارد. صرف نظر از ایام سوگواری محرم یا اعیاد شعبانیه می توان گفت بهار و پاییز بهترین زمان برای مسافرت به کربلا است؛ زیرا دمای آنجابین 18 تا 22 درجه بوده که هوایی متعادل خواهد بود.

با توجه به اینکه سفر به کربلا یک مسافرت خارجی تلقی می شود باید مدارک و وسایل مورد نیاز را که شامل

اصل پاسپورت با حداقل هفت ماه اعتبار، داروهای مورد نیاز، وسایل بهداشتی و شخصی، کفش راحتی و مخصوص پیاده‌ روی، خوراکی های مفید مانند آب، تنقلات شور و شیرین و مغذی ( مثل خرما، شکلات یا آبنبات) و پول نقد به همراه داشته باشید.

تور شمال از مشهد

منطقه شمال کشور از دسته مکان های مسافرتی است که طرفداران بسیاری دارد و هر ساله تعداد زیادی مسافر از داخل و خارج کشور به مناطق سرسبز آن سفر می کنند. برای مسافرت به شمال و گردشگری بهترین زمان فصل بهار، تابستان و پاییز است که مناظر بدیع و زیبایی را مشاهده خواهید کرد. قیمت تور شمال از مشهد اقساطی برای افراد بسیار مناسب و به صرفه است؛ به خصوص که این تورها در اکثر موارد به صورت زمینی است و برای شهرهایی که مسافت زیادی با منطقه شمال دارند آژانس های هواپیمایی استفاده می شود. قیمت تور شمال بسته به نوع فصل و خدماتی که آژانس مسافرتی ارائه می دهد متفاوت است.

در فصل بهار به خصوص فروردین و اردیبهشت که هوا بسیار دلپذیر بوده و اوج ورود مسافران به این منطقه است نسبت به فصل های دیگر سال قیمت تور شمال افزایش می یابد. همچنین آژانس های مسافرتی خدمات متنوعی را در قالب برنامه های تفریحی مختلف، وعده های غذایی یا نوع هتلی که در نظر می گیرند در قیمت تور شمال تاثیرگذار است. البته شرکت های مختلفی در زمینه تورهای اقساطی داخلی و خارجی بسیاری برای مسافرت به شمال در حال فعالیت هستند که می توانید به صورت اقساطی هزینه سفر و گردش به شمال را پرداخت کنید.

تور شمال 

تور قشم  از مشهد

جزیره قشم از جمله دیدنی های بسیار جذاب منطقه جنوب کشور است که در فصل های مختلف سال پذیرای تعداد زیادی مسافران داخلی و خارجی هست. مسافرت از طریق تور برای مسافران راحت تر است زیرا بدون دغدغه برای داشتن برنامه می توانند طبق برنامه تور به گردش و سفر بپردازند و سفر لذت بخشی را تجربه کنند. علاوه بر این بسیاری از افراد برای شرایط پرداخت بهتر هزینه سفر خود ترجیح می دهند از تور قشم از مشهد اقساطی استفاده کنند.

 معمولا از 10 تیر تا 10 شهریور که هوا بسیار گرم است به دلیل کاهش ورود مسافران قیمت تور قشم نیز بسیار ارزان می شود و هزینه سفر تقریبا نصف هزینه سفر در سایر ماه های سال است. اما در بهمن و دی به دلیل سردتر شدن هوا و مساعد شدن آب و هوا در قشم ورود مسافران به ین جزیره افزایش می یابد و هزینه سفر نیز گران می شود که در این شرایط استفاده از تور اقساطی قشم بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

در دنیای پیچیده و دائما در حال تحول معاملات آنلاین، انتخاب بروکری که نه تنها قابل اعتماد، بلکه همچنین سازگار با نیازهای فردی معامله‌گران باشد، بسیار حیاتی است. الیمپ ترید، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات معاملاتی در سطح جهانی، یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌تواند در این راستا مورد بررسی قرار گیرد. این مقاله […]

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

2 پاسخ به “تورهای اقساطی داخلی و خارجی از مشهد”

  1. از مشهد به قصد شمال با تور یک مسافرت زیبا می شود. امید است درج لست نمایید.

    • متاسفانه تبلیغ فعالی نیست از آژانس های مربوطه تقاضا میشود تبلیغات خود را لیست کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .