بهترین روش های دریافت اقامت گرجستان

اقامت گرجستان :  همواره، گروهی از مردم هر کشوری، به هر دلیل علاقه به مهاجرت دارن. مخصوصا اونها علاقه به مهاجرت به کشورهای اروپایی دارن و برای دستیابی به اون تلاش می کنن. کشور گرجستان یکی از این کشورهای اروپاییه که میتونه با ویژگی های خودش، مقصد خوبی برای مهاجرت باشه؛ به همین دلیل دریافت اقامت گرجستان میتونه گزینه مناسبی باشه. برای دریافت اقامت گرجستان راه های متعددی وجود داره که جورجین ملک میتونه در اونها به شما کمک کنه. در ادامه با وب سایت بست جورجیا همراه باشید تا درباره دریافت اقامت گرجستان و روش های اون بیشتر بدونید.

کشور گرجستان

گرجستان، یکی از کشورهای اروپاییه که فعلا به عضویت رسمی اتحادیه اروپا در نیومده. این کشور که عضو ناظر اتحادیه اروپا هست، دارای حدود 7 میلیون نفر جمعیت هست. مردم این کشور به زبان گرجی صحبت می کنن و معاملات در گرجستان با واحد پول این کشور یعنی لاری انجام میشه. پایتخت گرجستان هم، شهر تفلیس هست.

چرا دریافت اقامت گرجستان و مهاجرت به اون یک فرصت عالیه؟

یکی از دلایلی که گرجستان رو به یک مقصد خیلی خوب برای مهاجرت و اقامت تبدیل میکنه، اروپایی بودن و قانون مند بودن هست. گرجستان یک کشور بسیار قانون مند هست و علاوه بر این شما میتونید از امکانات اتحادیه اروپا در این کشور بهره ببرید.

همچنین اقامت گرجستان بسیار ساده است. شما میتونید با راه هایی که در ادامه ذکر میشه و با کمک جورجین ملک  به این کشور سفر کنید.

به علاوه این کشور یکی از بهترین مقاصد برای سرمایه گذاری و کارآفرینی و زندگی هست. چون علاوه بر حمایت دولت اون از سرمایه گذاران، هزینه های زندگی هم در گرجستان بسیار پایینه.

راه های کسب اقامت گرجستان

اقامت از طریق سرمایه گذاری

یکی از روش ها برای مقیم شدن در گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان هست. در این کشور سرمایه گذار به فردی میگن که حداقل مبلغ 300 هزار لاری (حدود 750 هزار دلار) رو مستقیما در گرجستان سرمایه گذاری کنه. همچنین دولت این کشور هم به سرمایه گذاران احترام زیادی قائله.

اقامت از طریق خرید ملک

یکی دیگه از روش ها، خرید یک ملک هست. در این مورد شما باید یک ملک به ارزش حداقل 35 هزار دلار خریداری کنید تا بتونید اقامت این کشور رو بگیرید.

اقامت کارمندی گرجستان

اگر شما بخواید که به عنوان کارمند یک شرکت معتبر در گرجستان کار کنید، میتونید اقامت گرجستان رو بگیرید. البته باید بدونید که لازمه به دولت این کشور مالیات بپردازید تا اقامت شما تمدید بشه. در واقع شما در این روش هم در گرجستان زندگی میکنید و هم در این کشور مشغول به کار هستید.

بهترین راه برای استفاده از روش های دریافت اقامت گرجستان

شما برای استفاده از روش های بالا، نیاز به داشتن یه وکیل خبره دارید. اما هلدینگ جورجین ملک میتونه به بهترین شکل به شما در این زمینه کمک کنه. همچنین کار ما پایین ترین درصد ریجکت رو داره. پس با مراجعه به سایت بست جورجیا، بدون این که وقت رو تلف کنید، پروسه دریافت اقامت رو شروع کنید.

بنابراین، کشور گرجستان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت هست. این کشور علاوه بر اینکه در اروپا واقع شده، هزینه های پایینی برای زندگی نیاز داره. پس میتونید بر اساس یکی از روش های بالا که مناسب شماست، از طریق جورجین ملک اقدام به دریافت اقامت گرجستان کنید. همچنین یادتون نره که نظرات، سوالات و تجربیاتتون رو در این زمینه با ما به اشتراک بذارید. امیدواریم در دریافت اقامت کشور گرجستان موفق باشید!

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 85

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

در دنیای پیچیده و دائما در حال تحول معاملات آنلاین، انتخاب بروکری که نه تنها قابل اعتماد، بلکه همچنین سازگار با نیازهای فردی معامله‌گران باشد، بسیار حیاتی است. الیمپ ترید، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات معاملاتی در سطح جهانی، یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌تواند در این راستا مورد بررسی قرار گیرد. این مقاله […]

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .