حتما شما هم در این خصوص که کشور کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است چیزهایی شنیده‌اید. تا چند سال پیش کانادا جزء کشورهایی بود که بیشترین مهاجرت‌ها در ایران به این کشور انجام می‌شد. اما امروزه مهاجرت به کانادا شرایط سخت‌تری نسبت به گذشته دارد. در واقع شاید متقاضیان ویزای کانادا به دلیل اوضاع بحرانی جهان و به تبع آن سخت‌گیری‌های کشور کانادا با سختی‌ها و مشکلاتی روبه‌رو شوند.

 

اخذ وقت سفارت کانادا در آنکارا

 

این یک حقیقت است که کانادا یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت است. بنابراین سالانه مردم زیادی اقدام به دریافت ویزای این کشور می‌کنند. اما همانطور که در بالا ذکر شد اخذ ویزای کانادا مشکلات خاص خود را دارد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که در مقابل گردشگران قرار دارد، عدم وجود سفارت کانادا در ایران است و این امر موجب می‌شود که گردشگران ملزم به سفری ناخواسته به یکی از کشورهای همسایه ایران شوند تا رضایت یکی از کنسول‌گری‌های کانادا در خارج از کشور را جلب کنند. در این میان شاید مهم‌ترین قسمت اقدام برای اخذ ویزای کانادا، پس از تکمیل مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا، گرفتن وقت سفارت کانادا باشد.

البته این سفر ناخواسته می‌تواند به سفری تفریحی، فوق‌العاده و رویایی تبدیل شود. شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم برای اخد وقت سفارت کانادا اقدام کنید و هم سفری تفریحی به یکی از کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه داشته باشید.

امکان اخد وقت سفارت کانادا در چند شهر توریستی ترکیه وجود دارد که آنکارا یکی از این شهرهاست. اخذ وقت سفارت کانادا در آنکارا، سختی‌هایی دارد که شاید بتوان گفت بسیاری از متقاضیان ویزا مجبور به انتخاب آن می‌شوند! این اجبار از آن‌جا می‌آید که معمولاً دفتر VAC آنکارا خلوت‌تر از سایر دفاتر است و در بعضی از زمان‌ها از سال، آن دسته از متقاضیان که ملزم به طی کردن سریع مراحل ویزا هستند، تنها گزینه تور آنکارا را پیش رو دارند.

 

 

یکی از مشکلات اساسی اخذ وقت سفارت کانادا در آنکارا، عدم وجود پرواز روزانه به این شهر است و این به آن معنی‌ست که متقاضیان مجبور به اقامت دو سه روزه در آنکارا هستند. پیشنهاد می‌شود در صورتی که زمان کافی برای طی کردن مراحل اخذ ویزای کانادا دارید، از وقت سفارت کانادا در استانبول استفاده کنید.

شما می توانید برای اطلاع از تمامی جزئیات اخذ وقت سفارت کانادا یا به سایت آژانس مسافرتی سالیان سفر  مراجعه کنید و یا سوالات خود را از مشاوران این آژانس مسافرتی بپرسید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 68

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

در زمینه ساخت و ساز، هرچند که طراحی و اجرای نما از جوانب ظاهری و جذابیت ساختمان تاثیر زیادی دارد، اما مسئله‌ای که همواره در ذهن سازندگان حاکم است، هزینه‌های مرتبط با این فرآیند است. افزایش بهای مصالح و نیروی کار، به تدریج موجب افزایش کل هزینه‌های پروژه می‌شود. در این شرایط، ارائه راهکارهای مناسب […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .