حرم امام رضا(ع) یکی از بزرگ‌ترین اماکن زیارتی در کشور واستان خراسان رضوی می‌باشد که هرساله به‌ویژه در تعطیلات، میلیون‌ها زائر داخلی و خارجی برای زیارت و همچنین بازدید از مراکز تفریحی وارد این شهر می‌شوند. افزایش ورود زائران به مشهد منجر شده تا بسیاری از آژانس‌های مسافرتی تور ارزان مشهد برپا کنند و براساس آمار منتشر شده استقبال از این‌گونه تورها در بین گردشگران روبه‌افزایش است. گردشگران می‌توانند علاوه بر زیارت از حرم امام رضا(ع) از جاذبه‌های توریستی اعم از مقبره‌ی فردوسی، مجموعه‌ی کوه‌سنگی، آرام‌گاه نادرشاه افشار و… لذت ببرند و علاوه‌بر یک سفر سیاحتی از جاذبه‌های گردشگری نیز استفاده کنند.

 

تور مشهد

 

هرساله آمار متفاوتی از مسئولان شهر مشهد برای ورود زائران اعلام می‌شود اما تاکنون آمار دقیقی از آن منتشر نشده است. استاندار خراسان رضوی در بین اصحاب رسانه تاکید کرد، در طول سال 96 در مقایسه با سال گذشته ورود زائران حدود 10 درصد رشد داشته است و امیدواریم با توجه به پتانسیل این شهردر حوزه‌ی گردشگری و زیارتی آمار گردشگران افزایش یابد و ما این توانایی را داریم که خدمات خوبی را به مسافران ارائه دهیم.

وی هدف ستاد خدمات زائر را داشتن مشهد متمایز اعلام کرد و افزود: در مشهد نباید زائر و گردشگر به حال خود رها شوند و باید نقشه مکان های دیدنی شهر در اختیار زائر قرار بگیرد و تاجایی که ممکن است آداب و رسوم و آیین های سنتی استان توسط هنرمندان در سطح شهر به تصویر کشیده شود تا ماندگاری زائر در مشهد بیشتر شود.

 

تور مشهد

 

به‌علاوه در شهر مشهد نمایشگاه اقوام در نوروز 97 در پدیده‌ی شاندیز و همچنین نمایشگاه صنایع دستی و گردش‌گری برای اولین بار با هدف نمایش سوغات فرهنگی شهر مشهد برگذار خواد شد. انتضار می‌رود با توجه به پتانسیل شهر شهر مشهد در حوزه‌ی توریستی و و سیاحتی، ورود گردشگران روز‌به‌روز افزایش یابد و مسافران در تور مشهد از خدمات خوب این شهر لذت ببرند.

با توجه به آمار منتشر شده در دهه‌ی آخر ماه صفر روزانه 216 پرواز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، حرکت 100 قطار و1200 اتوبوس ورودی در این کلانشهر ثبت شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 78

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

در زمینه ساخت و ساز، هرچند که طراحی و اجرای نما از جوانب ظاهری و جذابیت ساختمان تاثیر زیادی دارد، اما مسئله‌ای که همواره در ذهن سازندگان حاکم است، هزینه‌های مرتبط با این فرآیند است. افزایش بهای مصالح و نیروی کار، به تدریج موجب افزایش کل هزینه‌های پروژه می‌شود. در این شرایط، ارائه راهکارهای مناسب […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .