اوکراین کشوری است غنی از تاریخ و فرهنگ  و بسیاری از چیزهایی که برای گردشگران جذاب خواهد بود . گردشگران از سراسر جهان به اینجا می آیند تا انواع مختلفی از جاذبه های این کشور را ببینند. بسیاری از مناظر زرق و برق دار، حس منحصر به فرد و صداهای سنتی را می توان اینجا یافت. اگر شما در حال برنامه ریزی سفر به اوکراین هستند، در اینجا لیست 10 تا از بهترین مکان های توریستی در اوکراین است که به شما کمک می کند تا سفر خود را برنامه ریزی کنید

 


 

10. مجسمه سرزمین مادری، کیف

 

جاذبه های اوکراین

 

مجسمه عظیم از جنس فولاد ضد زنگ یک زن جنگجو خشن (ارتفاع 68 متر، ایستاده در یک پایه 40 متری و در دست نگه داشتن یک شمشیر 12 تنی در دست راست خود و سپر در دست چپ، در محل بالاتر از رودخانه Dnipro قرار گرفته است . مجسمه به طور کلی به عنوان مادر Brezhnev شناخته شده است، به عنوان L. Brezhnev برجسته در سال 1981 افتتاح شد و امروزه، یکی از بهترین مکان های توریستی در اوکراین است.

 


9. Khortytsia، رودخانه Dnieper اکراین

 

جاذبه های اوکراین

 

Khortytsia بزرگترین جزیره موجود در رودخانه خروشان Dnipro اوکراین است و دارای آثار فراوانی از ثروت های تاریخی و مشترک کشورها است،در نتیجه آن را به عنوان یک مقصد گردشگری معروف تبدیل کرده است. این جزیره حدود دوازده کیلومتر طول دارد و شامل چشم انداز و غارها است. بخش مرکزی دارای دره ها، تپه ها و دره های کوچک است، در حالیکه رودخانه ها و دریاچه ها در اطراف این جزیره پراکنده شده اند.

 


 

8. کاخ Livadiya اوکراین

 

جاذبه های اوکراین

کاخ لیوادیا کاخ سفید رنگی است که به عنوان یک خانه تابستانی برای حاکمیت روسیه در قرن نوزدهم – بیستم به عنوان خانه تابستانی خدمت می کرده است، نه تنها زیباترین بنای ساختمانی ساحل جنوبی کریمه است، بلکه یک مکان برجسته معتبر است. در اینجا بود، که پیشگامان متفقین سرنوشت جنگ جهانی دوم را مشخص کردند. امروزه، کاخ یک انبار است. دو نمایشگاه نیز اینجا هستند: یکی به کنفرانس یالتا و دیگری به زندگی امپراتورها و خانواده هایشان اختصاص داده شده است . انبار دارای نمایش های فوق العاده ای است. یک توقف فوق العاده نزدیک به کاخ که تقریبا نزدیک به 200 سال پیش ساخته شده است، و یکی از جالب ترین مناطق کریمه است. فراموش نکنید که از یک تور برای هدایت کمک بگیرید .

 


 

7. کاخ Vorontsov در Alupka اوکراین

 

جاذبه های اوکراین

 

قصر Vorontsov جذاب ترین محل بازدید در کریمه و یک مقصد معروف گردشگری در اوکراین است. هر ساله فقط قسمت داخلی کاخ توسط بیش از 700،000 نفر بازدید می شود. در طول اواسط سال و در ماه مه تعداد مهمانان فوق العاده است، قصر Vorontsov  در میان لیست مکان های جاذبه های پیشرفته در اوکراین است. این مکان دارای قابلیت  Wi-Fi، Polaroid  است که وب و صدا را مدیریت می کند در شش گویش: اوکراین، روسی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و چینی.

 


 

6. مرکز هنر Pinchuk، کیف

 

جاذبه های اوکراین

 

مرکز هنر Pinchuk در سال 2006 به عنوان نخستین مرکز متمرکز هنری معاصر اوکراین و یکی از بهترین مکانهای توریستی در اوکراین و اروپای شرقی معرفی شد. ماموریت اصلی این مرکز این است که هنر منطقه اوکراین را توسعه دهد.مرکز هنر مدرن با تکنولوژی پیشرفته مرکز Pinchukart به مهندسی فرانسوی Philippe Chiambaretta ساخته شد این مهندس آرزو کرد که این مرکز نمایش به عنوان منبع چشم انداز برای هنر در اوکراین خدمت کند. او با دادن مرکز Pinchukart به عنوان یک شخصیت مجزا که توانایی های فیزیکی را تقویت می کند و علاقه خود را به نوآوری های معاصر به ارمغان می آورد، به این امر اهمیت داد و به همین دلیل است که اینجا یک مقصد گردشگری برتر است.

 

با ادامه معرفی جاذبه های مهم توریستی کشور اروپایی اوکراین همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 

5. باغ گیاه شناسی Nikitsky، کریمه اوکراین

 

جاذبه های اوکراین

باغ Nikitsky یک نمایشگاه واقعی در فضای باز است که یکی از جالب ترین نقاط مورد علاقه در جنوب کریمه است. این پارک ساخته شده به عنوان گوهر هنر متمایز است و یکی از قدیمی ترین و مشهورترین باغ های گیاه شناسی بین المللی در این زمین است. به طور رسمی ” ثروت سبز” شبه جزیره نامیده می شود،  در 40 هکتار، دارای درختان و درختچه های گوناگون، که یک تجمع جالب از گیاهان را تشکیل می دهد.

 


4. کلیسای شخص مقدس سوفیا، کیف

 

جاذبه های اوکراین

 

کلیسای جامع سنت سوفیا قدیمترین کلیسای کاتولیک در کیف است. هر ساله تعداد بسیاری از مسافران از آن بازدید می کنند و به عنوان یکی از جاذبه های معروف در کیف به شمار می رود. پذیرش در کلیسای جامع سنت سوفیا از طریق بلیط فروشی درب ورودی است، در داخل  کلیسای جامع یک جهان خیره کننده از سازه ها، مرکز نمایش و ثروت های تاریخی حفظ شده است .

 


3. صومعه Pechersk Lavra، کیف

 

جاذبه های اوکراین

 

صومعه Pechersk Lavra دارای پیچیدگی است که از سازه های گوناگون و مناظر مختلف ساخته شده است. این مکان یادآور گذشته مختلف از همه است،طراحی جامع  توسعه سبک باروک اوکراین را به نمایش می گذارد و ساختار فوق العاده ای را نشان می دهد .  غالبا به عنوان صومعه کالوین شناخته می شود. جامعه مذهبی ابتدا توسط دو خاندان، به ویژه سنت آنتونی و سنت Theodosius (Feodosiy)، در سال 1051 تاسیس شده است.

 


2. Pochayiv Lavra اوکراین

جاذبه های اوکراین

Pochayiv Lavra  یکی از سه جالب ترین مکانهای جوامع مذهبی ارتدوکس اروپای شرقی و یکی از بهترین مکان های توریستی در اوکراین است، در شیب تندی واقع شده است و بیش از 75 متر بالاتر از شهر است. . مسافران عادی برای دیدن مهندسی سازه که در طول تور هدایت شده توضیح داده شده است می آیند .

 


1. Ai-Petri، کریمه

 

جاذبه های اوکراین

Ai-Petri ( به یونانی برای “سنت پیتر”) قرار گرفته در میان مشهور ترین کوه های کریمه  است. این مکان جدای از افسانه هایی که در مورد آن وجود دارد می تواند یک دیدگاه شگفت آور از سرتاسر کرانه جنوب شرقی کریمه بدهد. به طوری که برای دیدن این صحنه های باور نکردنی،بازدیدهای مختلف از Ai-Petri در طول سال انجام می پذیرد. ایده آل ترین روش برای رسیدن به این ارتفاع 1200 متری به منظور مشاهده چشم انداز استثنایی آن، استفاده از تله کابین است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 93

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .