از تاج محل مشهور در هند تا ویرانه های دیدنی ماچو پیکو ، وبسایت برترین جاذبه ها 10 مکان بسیار جذاب را برای عکاسی انتخاب کرده است.  این لیست انتخابی است، با بازتاب اینکه چرا این مکان ها انتخاب شده است. ما کاملا مطمئن هستیم که هر فرد دیگر دارای لیستهای منتخب دیگری برای خود است . بنابراین، پس از خواندن موارد مورد علاقه این لیست، نظرات خود  را به همراه اسم جاهایی که دوست دارید و آرزو می کنید بروید به ما بگوئید !

 10 تا از تاپ ترین مکانها برای عکاسی

 

10. پاپوآ گینه نو Papua New Guinea

 

پاپوآ گینه نو
در ارتفاعات پاپوآ گینه نو، دنیای مدرن بسیار پنهان شده است .پاپوآ گینه نو یکی از کشورهای ناهمگن جهان است. برآورد شده است که بیش از هزاران گروه فرهنگی مختلف در ان وجود دارد. به دلیل این تنوع، بسیاری از سبک های مختلف فرهنگی ظهور کرده اند؛ هر گروه اشکال خود را در هنر، رقص، سلاح، لباس، آواز، موسیقی، معماری و … ایجاد کرده است.

 

9. اهرام جیزه، مصر

 

اهرام جیزه، مصر
مکانی تعجب انگیز از جهان باستان و یکی از جاذبه های برتر کشور مصر است. اهرام جیزه نشان دهنده ساختارهای اهرام تمدن مصر باستان است. این اهرام ها به عنوان محل دفن فرعون ها ساخته شده بودند که پادشاهانی بودند که ادعای خدایی داشتند و به عنوان خدایان زنده گفته می شدند. برای حدود 4500 سال، آنها شگفت انگیز ترین مکان ها بوده اند.

8. قطب جنوب

قطب جنوب
قطب جنوب سردترین و بالاترین قاره است ، اما فراتر از آن، دارای مناظر شگفت انگیز و حیات وحش فوق العاده و منحصر به فردی است. این مساله ای مهم است چون که تنها قاره ای می باشد که هیچ حیوانی قابل توجهی و پستانداران بومی، خزندگان و دوزیستان در آن وجود نداشته است. با این حال زمینآن برای بسیاری از گونه ها، از جمله پنگوئن ها خوب مکانی است .

 

7. آبشار ایگوازو Iguazu ، آرژانتین

 

آبشار ایگوازو Iguazu ، آرژانتین
یکی از اعضای لیست جدید هفت عجایب طبیعت در جهان. آبشارهای ایگوازو یکی از بزرگترین آبشارهای جهان اند که در مرز برزیل، پاراگوئه و آرژانتین قرار دارند. نام “ایگوازو” از گوارانی می آید، به معنی “آب” و ûasú” [isu]، به معنی “بزرگ” است.

 

6. معبد Ta Prahm، کامبوج

 

معبد Ta Prahm، کامبوج
یک معبد در آنگکور کشور کامبوج است که در اواخر قرن 12 میلادی در سبک Bayon ساخته شده است. در حدود یک کیلومتری شرق Angkor Thom، جز بزرگترین ساختار های مذهبی جهان است.در معبد Ta Prohm، ریشه های درخت انجیر غریب و قوی ای  بر روی دیوارهای سنگی پیچیده حک شده است، آنها به یکدیگر وابسته اند، نه دیوارها و نه درختان قادر به ایستادن بدون یکدیگر نیستند. ریشه های مار مانند در مذاب باستان دارای مفاهیمی هستند .

5. جزیره عید پاک Easter Island

 

جزیره عید پاک Easter Island
جزیره عید پاک به عنوان یکی از مقدسات عده ای در جهان شناخته شده است . این بیشتر مشهور است به گروه سنگ های غم انگیز غول پیکر ،  ایجاد شده توسط مردم Rapanui اولیه. در مجموع 887 مجسمه سنگی یکپارچه در جزیره و در مجموعه های موزه تا کنون ثبت شده است. اگرچه اغلب به عنوان ” سران جزیره عید پاک ” شناخته می شود، مجسمه ها دارای نواقصی هستند ، تعداد کمی از آنها کامل هستند.

 

4. Stonehenge، انگلستان

 

Stonehenge، انگلستان
استون هنج یک بنای تاریخی در ویلتشایر انگلستان است. یکی از معروف ترین مکان های دنیا، استون هنج یکی از حلقه های سنگ های ایستاده در کره زمین است. از پیچیده ترین بناهای تاریخی نئولیت و برنز در انگلستان است. دانش 5000 ساله گذشته درباره زمین، خورشید ، به طوری که پرتوهای نور از سراسر دشت Salisbury از طریق سنگ های راست عبور می کند – این حس ما را به یک نظم کیهانی تبدیل می کند ، که احتمالا توسط افرادی باهوش ساخته شده اند.

 

3. تاج محل، هند

 

تاج محل، هند

تاج محل بزرگترین بنای یادبود هند و جز یکی از هفت عجایب جهان است . این بنا مقبره ای است که شامل بدن (ممتاز ماهال) – همسر امپراطور مغول شاه جهان است. او این مکان را به عنوان Ode به عشق او ساخته است .این مکان ساخته شده از سنگ مرمر است و 22 سال طول ساخت آن به طول کشیده است و 20،000 کارگر برای تکمیل آن کار کرده اند . تاج محل مطمئنا برای زیبا بودن آن مشهور است و شاید نماد عشق پایدار باشد. برای قرن ها این دیدگاه توریستی ببینده ها داشته است . میلیون ها عکس از همان نقطه در استخر که بازتاب نور است گرفته شده است .

 

2. ماچو پیکو Machu Picchu ، پرو

 

ماچو پیکو Machu Picchu ، پرو
ماچو پیکو یکی از معروف ترین و مشهور ترین ویرانه های جهان است که در Andes of Peru  با ارتفاع 8000 فوت قرار دارد. اکثر باستان شناسان بر این باورند که آن به عنوان املاکی برای امپراتور Pachacuti ساخته شده است. اغلب به عنوان “شهر گمشده اینکاها” شناخته می شود، شاید این نماد آشنا ترین نشان تمدن اینکا باشد.این در سبک کلاسیک اینکا، با دیوارهای سنگی ساخته شده است. سه ساختار اصلی آن Intihuatana (پست حقیقی خورشید)، معبد خورشید و اتاق سه پنجره ای است. این ها در آنچه که توسط باستان شناسان به عنوان بخش مقدس ماچو پیکو شناخته می شود، واقع شده اند.

 

1. ونیز، ایتالیا

 

ونیز، ایتالیا

با شکوه، زیبا و به طور مداوم فریبنده، ونیز نیز نمونه ای ساده از حس غم انگیز، ثروت، قدرت و جاه طلبی های متنوع است. ونیز یک شهر در شمال شرقی ایتالیا است که و جز یک گروه از 118 جزیره کوچک است که توسط کانال ها جدا شده اند و توسط پل ها به هم پیوند داده شده اند .شهر به طور کامل به عنوان یک میراث جهانی همراه با تالاب آن ذکر شده است. این تالاب تقریبا شبیه شصت سال پیش است، و آن بخشی از شهر است که یشترین عکس را داشته است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .