نحوه تعویض پنجره های قدیمی
تعویض پنجره های قدیمی از جمله اقداماتی هست که موجب نوسازی منازل و مهمتر از همه موجب عایق بندی پنجره ها در برابر گرد و غبار، انتقال حرارت و برودت و عایق بندی صوتی می شود. تعویض پنجره های قدیمی مانند آهنی، چوبی و آلومینیومی با پنجره دوجداره upvc صورت می گیرد.

 

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره

پنجره upvc ارکوین بعنوان یکی از پیشگامان صنعت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب تضمین کننده عایق بندی محصولات خود در برابر موارد ذکر شده است. حال سوالی که مطرح می شود این است که چطور پنجره قدیمی تعویض می گردد؟ زمان نصب پنجره دوجداره چقدر است؟
نحوه تعویض پنجره قدیمی
برای شرح چگونگی تعویض پنجره دوجداره، تعویض پنجره آهنی را در نظر می گیریم. در ابتدا لنگه های بازشو را از لولا خارج کرده و کنار می گذاریم. در مرحله بعدی زوار های آهنی قسمت های ثابت را از پنجره جدا می کنیم. دقت کنید با باز کردن زوار احتمال افتادن شیشه وجود دارد.
پس از خارج کردن زهوار، شیشه ها را از چارچوب پنجره آهنی خارج می کنیم. در برخی موارد بدلیل چسبیدن شیشه به آهن، مجبور به شکستن شیشه خواهیم شد (به ندرت این اتفاق می افتد).
از پنجره آهنی تنها اسکلت فلزی باقی می ماند. در عمل تعویض پنجره های قدیمی برای آنکه بدون تخریب انجام گردد قاب دور پنجره آهنی باقی می ماند. قاب دور دارای شاخک هایی است که در داخل دیوار فرو رفته است. در نتیجه تمامی ستون ها و آهنی های افقی و عمودی داخلی پنجره را برش می دهیم.
تنها اجزایی که از پنجره قدیمی باقی می ماند فریم اصلی آن پنجره است
پنجره دوجداره UPVC بر روی فریم قبلی قرار می گیرد و با پیچ ثابت و محکم خواهد شد. سپس از چسب و فوم برای عایق بندی و درزبندی فاصله بین دیوار با  پنجره دو جداره استفاده می کنیم.  عایق بندی صد در صدی برای گردوغبار و جریان هوا، ههچنین عایق بندی حداقل 80 درصدی در برابر آلودگی های در انتظار منزل شماست.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 30

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

در دنیای پیچیده و دائما در حال تحول معاملات آنلاین، انتخاب بروکری که نه تنها قابل اعتماد، بلکه همچنین سازگار با نیازهای فردی معامله‌گران باشد، بسیار حیاتی است. الیمپ ترید، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات معاملاتی در سطح جهانی، یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌تواند در این راستا مورد بررسی قرار گیرد. این مقاله […]

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .