با ادامه معرفی دیدنی های توریستی و گردشگری شهر لاس وگاس همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

7  -هتل نیویورک

نیویورک-نیویورک هتل
هتل نیویورک در لاس وگاس در خیابان نوار است . هتل  زیبایی بصری خیره کننده ای دارد و کاملا مانند خط افق نیویورک ساخته شده، همچنین پل بروکلین ، مجسمه آزادی و فضای غواصی بزرگ در اطراف هتل نیز بازسازی شده اند.

8 – کاخ سزار و کولوسئوم

فروشگاه ها در قصر سفیر

میتوان گفت یکی از مشهورترین هتلهای لاس وگاس ، اینجا میباشد و همچنان در حال گسترش و تکامل است. در حال حاضر کاخ سزار، مجتمع عظیمی در وسط نوار است، با هر گزینه سرگرمی که تصور کنید. این هتل با نمایشهایی که در محل برگزاری کنسرت بزرگ خود به نام “The Colosseum” برگزار میکند، بسیار معروف شده است.

9- هتل اقصر

اقصر هتل
یکی دیگر از هتل های تمثیلی، در انتهای جنوب غربی نوار، هتل Luxor است. هتل در قالب تم باستان مصری، مانند یک هرم،  طراحی شده است، با یک اسفنکس که با افتخار به خیابان نگاه میکند. یکی از ویژگی های برجسته این هتل، پرتو نوری است که از بالاترین نقطه ی هرم به آسمان پرتاب می شود. این نور را از سراسر لاس وگاس می توان دید.

10 – خلیج ماندالای و آکواریوم کوسه ریف 

خلیج Mandalay و آکواریوم ریف کوسه
یکی از نکات برجسته این مجموعه ، آکواریوم کوسه ریف است. مخزن بزرگ 1،300،000 گالنی دارای انواع مختلفی از کوسه ها، ماهی ها، خزندگان و بی مهرگان دریایی است. حدود 100 کوسه از 15 گونه مختلف و بیش از 2000 گونه آبزیان، همه در این هتل نمایش داده می شوند. تونل کوسه یکی از جذاب ترین ویژگی های هتل است.

غلتک غول چرخ چرخ در Linq
این چرخ بزرگ غول پیکر 550 پا ارتفاع دارد. یک دور کامل چرخش آن سی دقیقه زمان میبرد. چرخ و فلک مجهز به کابینهایی است که هر کدام به نام خاصی مشخص شده و هر کدام میتوانند تا 40 نفر را در خود جای دهند. در شب میتوان نمایشهای سراسر شهر را از بالای این چرخ و فلک دید.

12 – برج Stratosphere

برج Stratosphere

برج Stratosphere ادعا می کند “بلندترین برج نظارت آزادانه در ایالات متحده آمریکا” است. تفریحات این برج عبارتند از  SkyJump، شات بزرگ، X Scream، و  برای کسانی که به دنبال یک درام کمی کمتر هستند، یک عرشه بازرسی در محیط داخلی و فضای باز با نماهای عالی از شهر وجود دارد.

 

ادامه دارد …….

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .