ادامه معرفی زیباترین جزایر حوزه دریای کارائیب

8 -پارک ملی جزیره کبوتر

 

پارک ملی جزایر کبوتر

یکی از مهمترین جاذبه های تاریخی سنت لوسیا در سراسر رودنی بی، پارک ملی جزیره کبوتر است. چشم انداز استراتژیک در این جزیره به بریتانیا اجازه داد تا در جریان مبارزه خود برای کنترل سنت لوسیا، جنبش نیروهای فرانسوی را در مارتینیک را نظارت کند. امروزه جاده این جزیره را به سرزمین اصلی متصل می کند و بازدیدکنندگان می توانند از منظره پانورامیک ساحل شمال غربی سنت لوسیا لذت ببرند. همچنین در جزیره، خرابه های ساختمان های نظامی مورد استفاده در جنگ بین فرانسوی ها و انگلیسی ها نیز دیده می شود.

 

9 -خلیج رادنی

 

رادنی خلیج

در خلیج Gros در انتهای شمالی سنت لوسیا، رودینی بیل، مغناطیس توریستی سنت لوسیا است که دارای ساحل زیبا و شیک به شکل هلال و بسیاری از هتل ها، رستوران ها و مغازه ها است. رودنی بی مارینا یکی از بهترین و مجهزترین مناطق آبریز در شرق کارائیب است. خانه های موجود چشم اندازی به تپه های اطراف خلیج دارند و بزرگترین مرکز خرید سنت لوسیا در این منطقه است. ساحل Reduit در نزدیکی یکی از محبوب ترین مناطق سنت لوسیا دارای ماسه های سفید است.

 

10- طبیعت Tet Paul Trail

 

Tet Paul Trail طبیعت

 

طبیعت Tet Paul Trail از طریق جنگل های گرمسیری در ناحیه پیتون تحت عنوان World-Heritage در سنت لوسیا دیدنی ترین چشم انداز در جنوب سنت لوسیا را ارائه می دهد. در روز روشن، مسافرین می توانند تمام راه را به مارتینیک و سنت وینسنت را مشاهده کنند. پیاده روی در این مسیر در حدود 45 دقیقه به طول می انجامد. در این منطقه مسافرین می توانند در مورد گیاهان دارویی و درختان، نمونه هایی از میوه های گرمسیری عجیب و غریب یاد بگیرند.

 

11 – ذخایر جنگلی بارانی ادون – سد و آبشار سد انباس

 

ذخایر جنگلی ادموند باران - دنباله آبشار انباس سووت

 

در کنار ادموند، بر فراز سوفریور، آبشار آبیس ساوت در دامنه های سرسبز کوه گیمه، بالاترین کوه سنت لوسیا قرار دارد. منطقه ای که به خوبی نگهداری می شود و از طریق جنگل های متراکم به یک آبشار می رسد که مسیر خود را به سنگ های آتشفشانی ادامه می دهد. پیاده روی حدود دو ساعت 30 دقیقه به طول می انجامد و نیاز به کفش پیاده روی مناسب دارد. در طول مسیر، مسافرین ممکن است پرندگان مانند گونه های سنت لوسیا، سنت لوسیا اوروئل، سمورس واربرل را مشاهده کنند.

 

12 -مورن فورچون

 

مورن فورچون

از سال 1803 تا 1844، بریتانیا پایتخت سنت لوسیا را کاستریس قرار داده بود، که در حقیقت یک بندر دریایی بزرگ برای مورنو فورچون، کوهی از مشرف به بندر، ساخته شده بود. در این منطقه برخی از جنگ های وحشیانه بین فرانسوی ها و انگلیسی ها رخ داده است. امروز مورن فورچون، به معنی “هیل موفق”، هنوز چشم انداز خیره کننده ای از Castries و بندر را ارائه می دهد. در یک روز روشن، بازدیدکنندگان می توانند تمام مسیرهای ورودی به مارتینیک ببینند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .