بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم .

1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار

سوپر اتوبوس دبی

سوپر اتوبوس دبی

این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که معمولاً در ساخت موشک استفاده می شود. طراحی این سوپر اتوبوس قابل توجه که در هلند ساخته شده است، در نوع خود بی نظیر است، با درهایی که مانند یک شاتل فضایی باز می شوند. ظرفیت 23 صندلی برای مسافران را دارد و می تواند سرعت آن به 250 کیلومتر در ساعت برسد که در هیچ اتوبوس دیگری در جهان سابقه نداشته است.هر مسافر می تواند واقعاً راحت بنشیند و دمای محیط خود را مدیریت کند. صندلی ها با صندلی های ماساژ مانند ساخته شده از چرم طبیعی و همچنین کیسه هوای مخصوص خود مجهز شده اند. تکنولوژی پیشرفته در این اتوبوس هر سواری با آنرا منحصر به فرد می کند.

سوپر باس یا اتوبوس بزرگ (به انگلیسی: Superbus) اتوبوسی ویژه‌است که زیر نظر فضانورد هلندی Wubbo Ockels و دانشگاه صنعتی دلفت کشور هلند طراحی و ساخته شده‌است و هزینه ساخت آن ۷ میلیون یورو بوده‌است. اولین نسخه این اتوبوس در دبی رونمایی شد. این می‌تواند تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و قابلیت حمل ۲۳ مسافر را دارد. برای هر ۳ صندلی در دو طرف اتوبوس یک در تعبیه شده‌است و به همین جهت برای پیاده و سوار شدن مسافران مشکلی نخواهد بود. در ساخت این اتوبوس از مواد سبک‌وزن از جمله آلومینیوم، فیبر کربن، فایبر گلاس و پلی کربنات استفاده شده‌است.

  • طول: ۱۹ متر
  • ارتفاع: ۱٫۶۵ متر
  • ۲٫۵ متر عرض
  • بیشترین سرعت: ۲۵۰ کیلومتر در ساعت
  • ظرفیت: ۲۳ نفر

2. اتوبوس Marchi Mobile EleMMent Palazzo با قیمت 3 میلیون دلار

Marchi Mobile EleMMent Palazzo

Marchi Mobile EleMMent Palazzo

این اتوبوس توسط متخصصان برتر و با استفاده از مواد پیشرفته طراحی شده است. مسافران در این اتوبوس لوکس می توانند دما، نور و صدا را تنظیم کنند. داخل اتوبوس یک سرویس بهداشتی مجهز به سنگ مرمر و یک آشپزخانه وجود دارد. علاوه بر این، با پشت بام شیشه‌ای آن، می‌توان شکوه بی‌نظیر آسمان شب را تماشا کرد. علاوه بر این مزیت های باورنکردنی، فناوری معاصر این اتوبوس را از نظر زیست محیطی پایدار می کند.

3. اتوبوس Foretravel Prevost H3-45 VIP  با قیمت 3 میلیون دلار

 

Foretravel Prevost H3-45 VIP

 

Foretravel Prevost H3-45 VIP

 

همه چیز در مورد این اتوبوس به درستی طراحی و اجرا شده است. دارای فضای کافی، 500 فوت مکعب فضای ذخیره سازی در کف و فضای کافی برای حمل و نقل است. Prevost قادر به تنظیم صدا، نور و دما بهینه است. ویژگی داخلی متمایز آن یک کف چوبی منحصر به فرد است. دارای فاصله بین دو محور طولانی برای افزایش راحتی هنگام سفر در مسافت های طولانی است. فناوری بی نظیر مدیریت انرژی، قدرت خودرو و طول عمر باتری را افزایش داده است .

4. اتوبوس Featherlite Vantare Platinum Plus  با قیمت 2/5 میلیون دلار

Featherlite Vantare Platinum Plus

طراحی داخلی پلاتینیوم پلاس با چرم ایتالیایی، کف مرمر یا گرانیت، کریستال های سواروسکی، دکوراسیون سقف LED و سایر مواد مجلل در آن بی نظیر است. علاوه بر این، روکش‌های Sapele Pommel آفریقایی روی داشبورد و فرمان استفاده شده است. سایه حریم خصوصی الکتریکی توسط Shade Master ایجاد شده است. ویژگی خاص عقب یک تلویزیون LCD 13 اینچی است که پشت آینه مخفی شده است. در زیر اتوبوس، یک گاراژ وجود دارد که می توانید ماشین خود را در آن قرار دهید.

5. اتوبوس مربی ماراتن 1301 با قیمت 2.47 میلیون دلار

Marathon Coach 1301

اتوبوس Marathon Coach 1301 یکی از مجلل ترین اتوبوس های جهان است. در نگاه اول، یک تلویزیون 42 اینچی عریض، حسی فوق العاده لوکس را به شما ارائه می دهد. استفاده بهینه از فضا نکته اصلی این اتوبوس است و ممکن است هر چقدر که بخواهید وسیله همراه داشته باشید.

6. اتوبوس مربی ماراتن 1300 با قیمت 2.4 میلیون دلار

Marathon Coach 1301

دارای فضای کافی، 500 فوت مکعب فضای ذخیره سازی در کف و فضای کافی برای حمل و نقل است. Prevost قادر به تنظیم صدا، نور و دما بهینه است. ویژگی داخلی متمایز آن یک کف چوبی منحصر به فرد است. دارای فاصله بین دو محور طولانی برای افزایش راحتی هنگام سفر در مسافت های طولانی است. فناوری بی نظیر مدیریت انرژی، قدرت خودرو و طول عمر باتری را افزایش می دهد.

7. اتوبوس Newell Coach P50 با قیمت 2 میلیون دلار

Newell Coach P50

این اتوبوس زیبا برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت ایجاد شده است. موتور کامینز 605 اسب بخار قدرت و 1950 فوت پوند گشتاور تولید می کند. این اتوبوس دارای یک ژنراتور 20 کیلو واتی و یک تلویزیون هوشمند LED 49 اینچی است. اتاق خواب مربی واقعا راحت است. اتاق خواب کینگ جوان شامل یک کمد توکار و یک فرش شخصی است. این اتوبوس بدون شک یک خانه پیاده روی است که شما را بدون کسل کننده بودن وسایل نقلیه به مقصد می رساند.

8. اتوبوس Newmar King Aire با قیمت 1.6 میلیون دلار

Newmar King Aire

این اتوبوس مجلل دارای کف از جنس چینی لعابدار است و موتور دیزلی X15 آن با 605 اسب بخار قدرت در طول بزرگراه ها به آن نیرو می دهد. این اتوبوس سفری بی‌نظیر در فضای باز را در پشت سایبان‌های دوگانه Girard Nova، که مجهز به نور LED و سنسور باد هستند، ارائه می‌کند. یک دیزل ژنراتور 12.5 کیلوواتی کامینز اونان و یک سینی کشویی هیدرولیک نیز برای تامین نیروی قابل اعتماد در دسترس هستند.

9. اتوبوس 2022 Emerald 0410 با قیمت 1.6 میلیون دلار

2022 Emerald 0410

این اتوبوس جذاب داخل آن بسیار جذاب تر است. کوچ با بهترین بدنه تبدیل Prevost H3-45 ساخته شده است. دارای موتور ولوو D13 است. با مبلمان شیک و مجلل طراحی شده است. دارای دو تلویزیون، یکی در سالن (تلویزیون ال ای دی 49 اینچ) و دیگری در اتاق خواب تلویزیون ال ای دی 65 اینچ است . مبلمان آن واقعاً اشرافی است. اتوبوس مربی می تواند لذت فوق العاده ای به شما بدهد.

10.  اتوبوس Foretravel IH-45 با قیمت 1.3 میلیون دلار

Foretravel IH-45

نمای داخلی و بیرونی جذاب آن جسم و روح را شما را پرواز میدهد. این اتوبوس دارای ژنراتور 20000 کیلووات ظرفیت است. دارای چهار کولر سقفی، سیستم ترمز ضد قفل ABS، روشنایی کف LED و لامپ مطالعه در اتاق خواب، سیستم ماهواره ای HD، سنسور فشار تایر و ..   است .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فیروزه یکی از اولین سنگ های تزئینی بوده و در رنگ های آبی و سبز یافت می شود. فیروزه سنگی مقاوم و محافظ است. وقتی آن را در دست می گیرید، به شما آرامش و راحتی می دهد. فیروزه یکی از پرطرفدارترین سنگ ها در بین ایرانیان است. خواص این سنگ تزئینی برای روح و […]

هایلایتر و کانتورینگ دو تکنیک آرایشی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا چهره خود را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید. هایلایتر با ایجاد درخشش و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به صورت شما بعد و عمق ببخشد. کانتورینگ نیز با ایجاد سایه و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به […]

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .