امروزه وبسایت های زیادی طراحی شده اند، و هرکدام قابلیت های گوناگونی را در اختیار بازدیدکننده های خود میگذارند. اما به جرات میتوان گفت، وبسایت های دانلود فیلم یکی از محبوب ترین وبسایت ها هستند.سایت بینگ فیلم، ارائه دهنده ی انواع فیلم و سریال ایرانی و خارجی می باشد که با هدف کسب رضایت حداکثری، پا به این عرصه نهاده است. بینگ فیلم با آرشیوی بزرگ از فیلم های جذاب ایرانی و خارجی آماده هدیه کردن اوقات خوش به شما و خانوادتان است. وب سایت بینگ فیلم کاملا بروز میباشد و شما نگرانی بابت قسمت جدید سریال های مورد علاقه خود ندارید و بلادرنگ پس از انتشار فیلم میتوانید از وب سایت ما دانلود کنید.

جدیدترین انیمیشن های خارجی :

دانلود جدیدترین فیلم ها

. انیمیشن جامونده ها 2 Two by Two: Overboard! 2020

انیمیشن جامونده ها 2 محصول 2021 ایرلند در ژانر اانیمیشن،ماجراجویی به کارگردانی توبی جنکل می باشد. در این انیمیشن بازیگرانی چون مکس کارولان، درموت مگنیس، تارا فلین، آوا کانولی، مری موری، برندان مکدانلد، آلن استنفورد، آیلین مایتن و… به ایفای نقش پرداخته اند.
خلاصه داستان : بعد از آمدن یک سیل بزرگ، دو حیوان بیچاره که از خانواده خود جدا شده اند با هم متحد میشوند تا بر فراز دریا و فرار از آتشفشان، به کشتی نجات برسند و…

 

. انیمه جوجوتسو کایزن 

انیمه جوجوتسو کایزن محصول 2020 ژاپن در ژانر اکشن،ماجراجویی به کارگردانی پارک سانگ هو می باشد. در این انیمه بازیگرانی چون Junya Enoki، Yûichi Nakamura، Yuma Uchida، Asami Seto و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان : داستان پسر جوانی به نام یوجی ایتادوری است که برای نجات جان دوست خود، انگشت یک دیو شیطانی، که دارای طلسمی منحوس است را بلعیده و به این ترتیب نفرین وارد روحش میشود. حال یوجی برای اینکه بتواند نفرین را از بدن خود خارج کند به باشگاه مخفی جادوگری پیوسته تا …

 

. انیمیشن دیزی کوئوکا Daisy Quokka 2020 دوبله فارسی

انیمیشن دیزی کوئوکا Daisy Quokka محصول 2020 استرالیا در ژانر انیمیشن،ماجراجویی به کارگردانی ریچارد کوسو می باشد. در این انیمیشن بازیگرانی چون انگوری رایس، سم نیل، شارن تونز، لوسی دوراک، گرانت دنیر، فرانک وودلی و… به ایفای نقش پرداخته اند.
خلاصه داستان : داستان یک کوئوکا بامزه به نام ‌دیزی است که یک رویای غیرممکن و عجیب در سر دارد و آن هم برنده شدن در ترسناک‌ ترین بازی جهان است.

 

. انیمیشن تخم مرغ ها Eggs 2021 

انیمیشن تخم مرغ ها Eggs محصول 2021 لهستان در ژانر انیمیشن،ماجراجویی به کارگردانی مایکل ویلیامز می باشد. در این انیمیشن بازیگرانی چون مایکل ویلیامز، گری لیتمن، نانسی کریگان، تارا سندز و… به ایفای نقش پرداخته اند.
خلاصه داستان : هنگامی که تخم مرغ های جشن توسط شخص ناشناسی دزدیده میشود، گروهی از شخصیت ها دور هم جمع شده و تصمیم میگیرند تا به جستجوی تخم مرغ ها بروند.

 

. انیمیشن اژدهای آرزوها Wish Dragon 2021 

انیمیشن اژدهای آرزوها Wish Dragon محصول 2021 امریکا در ژانر انیمیشن،ماجراجویی به کارگردانی کریس آپلهانس می باشد. در این انیمیشن بازیگرانی چون جان چو، جیمی وانگ، ناتاشا لیو بوردیزو، کنستانس وو، بابی بلک، ویل یان لی و… به ایفای نقش پرداخته اند.
خلاصه داستان : داستان انیمشن اژدهای آرزوها درباره پسرکی به نام دین است که پس از یافتن اژدهایی که توانایی برآورده کردن آرزوها را دارد می خواهد تا بهترین دوست دوران کودکی اش را ببیند.

جدیدترین فیلم های ایرانی :

دانلود جدیدترین فیلم ها

. فیلم ایرانی گل یخ

فیلم گل یخ محصول 1383 ایران در ژانر درام،عاشقانه به کارگردانی کیومرث پوراحمد می باشد. در این فیلم بازیگرانی چون الناز شاکردوست،گوهر خیراندیش، محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش، مهدی صباغی، بابک نوری، افشین رضایی، سحر جهانگرد و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

خلاصه داستان : ترگل که زندگی خانوادگی خوبی ندارد عاشق عباس است، اما به اجبار پدر مجبور به ازدواج با شخص دیگریست. ترگل از خانه می‌گریزد و با عباس ازدواج می‌کند. عباس که قصد دارد برای کار به جزیره کیش برود…

 

. فیلم ایرانی دادشاه

فیلم دادشاه محصول 1362 ایران در ژانر اکشن،جنگی به کارگردانی حبیب کاووش می باشد. در این فیلم بازیگرانی چون سعید راد، جمشید هاشم پور، خسرو شکیبایی، جعفر والی، آهو خردمند، سیروس گرجستانی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان : دوست محمد بلوچ در مخالفت با اصل چهار و مجریان آن در زاهدان یکی از حامیانش به نام سردار درانی را به دار می‌کشد و…

 

. فیلم ایرانی بوی گندم

فیلم بوی گندم محصول 1389 ایران در ژانر درام،خانوادگی به کارگردانی محمدرضا خاکی می باشد. در این فیلم بازیگرانی چون الناز شاکردوست،مصطفی زمانی، رضا یزدانی، رضا توکلی، علی اوسیوند، پولاد کیمیایی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

خلاصه داستان : سه دوست از دوران کودکی با یکدیگر قرار می گذارند بر روی یک سکوی نفتی کنسرتی به یاد پدر و خلیج فارس اجرا کنند.

 

. فیلم ایرانی کیش و مات

فیلم کیش و مات محصول 1389 ایران در ژانر کمدی،عاشقانه به کارگردانی جمشید حیدری می باشد. در این فیلم بازیگرانی چون الناز شاکردوست،حمید گودرزی، نیما شاهرخ شاهی، بهنوش بختیاری، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، احمد پورمخبر، سعید پیردوست، اکبر عبدی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

خلاصه داستان : داستان پسری به نام بهروز است که در همه کارها بدشانسی می آورد و شکست می خورد. بهروز به جای یافتن علت ناکامی هایش، فکر می کند آدم بدشانسی است و دست به خودکشی می زند، اما چون قرص مسهل خورده بود…

 

فیلم های خارجی جدید :

دانلود جدیدترین فیلم ها

. فیلم یک مکان ساکت 2 A Quiet Place 2021

فیلم یک مکان ساکت 2 محصول 2021 امریکا در ژانر وحشت به کارگردانی جان کرازینسکی می باشد. در این فیلم بازیگرانی چون کیلین مورفی، امیلی بلانت، جان کرازینسکی، نوآ جوپ، جایمن هانسو، میلیسنت سیموندز و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان : این فیلم دنباله مکان ساکت 1 ، داستان خانواده ابوت است که پس از ماجراهای وحشتناک داخل خانه حالا باید با دنیای بیرون رو به رو شوند. آنان پا به دنیای ناشناخته ها می گذارند و زود متوجه می شوند که تنها تهدید پیش رویشان موجوداتی که با صوت شکار خود را پیدا می کنند ، نیستند

 

. فیلم ترسناک اسباب بازی های رعب آور

فیلم اسباب بازی های رعب آور محصول 2020 امریکا در ژانر وحشت به کارگردانی نیکلاس ورسو می باشد. در این فیلم بازیگرانی چون کیانا ترزا، جورجیا واترز، وریتی مارکس، دایو اید، ساول الیاس، زویی فیش و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

خلاصه داستان : بعد از نقل مکان خانواده ای به خانه ای جدید و مرموز در حالی که پدر و مادر سرگرم تعمیر خانه هستند، بچه ها صندوقی از اسباب بازی پیدا می کنند که توانایی زنده شدن دارند. در ابتدا بازی با این اسباب بازی ها سرگرم کننده و جذاب است، اما زمانیکه روی دیگر اسباب بازی ها نمایان می شود، رود خون به راه می افتد و …

 

. فیلم آخرین اندازه گیری کامل The Last Full Measure 

فیلم آخرین اندازه گیری کامل محصول 2019 امریکا در ژانر اکشن،درام به کارگردانی تاد رابینسن می باشد. در این فیلم بازیگرانی چون سباستین استن، آلیسون سودول، اشر مایلز فالیکا، ویلیام هرت، برادلی وایتفورد، لیسا گی همیلتون و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان : ویلیام پیتسنبارجر پزشکی فداکار بود که جان تعدادی سرباز را نجات داد. 30 سال بعد شخصی به نام اسکات هافمن شغلش را به خطر می اندازد تا در مورد درخواست مدال افتخار برای او تحقیق و از یک توطئه ی سطح بالا پرده بر می دارد و…

 

. فیلم آسمان های شهر Skylines 2020 

فیلم آسمان های شهر محصول 2020 فرانسه در ژانر اکشن،تخیلی به کارگردانی لیام اودانل می باشد. در این فیلم بازیگرانی چون لیندزی مورگان، جاناتان هاوارد، رونا میترا، سامانتا جین، نیومی تانکل، دنیل برنارد و… به ایفای نقش پرداخته اند.
خلاصه داستان : ویروسی جدید باعث می‌شود موجودات بیگانه‌ای که در زمین ساکن هستند علیه انسان‌ها شوند، حال کاپیتان رز کورلی برای نجات انسان‌ها باید تیمی را به یک ماموریت به دنیای بیگانگان ببرد و…

 

. فیلم حفاری The Dig 2021 زیرنویس چسبیده

فیلم حفاری محصول 2021 انگلیس در ژانر درام،تاریخی به کارگردانی سایمون استون می باشد. در این فیلم بازیگرانی چون کری مولیگان، رالف فاینز، لیلی جیمز، جانی فلین، استیون وورال، دنی وب و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

خلاصه داستان : یک باستان شناس شروع به حفاری مهم در ساتن هو می‌کند.زمانی که او و تیمش مشغول حفاری هستند با یک کشتی چوبی تاریخی برخورد می کنند که …

 

وبسایت اینترنتی بینگ فیلم

بینگ فیلم، بهترین مرجع برای دسترسی راحت به فیلم و سریال های وطنی و خارجی می باشد. اگر به دنبال دانلود فیلم خارجی جدید میگردید، میتوانیم با جرات و اطمینان بگوییم، بینگ فیلم بهترین وبسایت برای شماست. برای مشاهده این وب سایت می توانید به نشانی bingfilm.ir مراجعه نمایید.

این متن صرفا یک آگهی می باشد و صحت محتوا بر عهده اگهی دهنده می باشد .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

در دنیای پیچیده و دائما در حال تحول معاملات آنلاین، انتخاب بروکری که نه تنها قابل اعتماد، بلکه همچنین سازگار با نیازهای فردی معامله‌گران باشد، بسیار حیاتی است. الیمپ ترید، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات معاملاتی در سطح جهانی، یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌تواند در این راستا مورد بررسی قرار گیرد. این مقاله […]

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .