برترین جاذبه های گردشگری و تاریخی دنیا
میوه برای سلامتی مو

مواد خوراکی فوق العاده برای داشتن موهای سالم

فقط شامپوها، روغن ها و سایر درمان های دیگر نیستند که می توانند سلامت موها را تضمین کنند بلکه برای سلامتی کلی مو، شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام مواد مغذی ضروری در مقدار مناسب را بدن شما جذب می کند . وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از superfoods برای داشتن موهای سالم ارائه کرده است.

 


 

۸٫ هویج

هویج

شما ممکن است بدانید هویج برای سلامت پوست شناخته شده است. اما آیا می دانید که هویج نیز برای موهای شما فوق العاده است؟ هویج یک منبع غنی از ویتامین A است، مواد مغذی ضروری برای رشد سلول ها. خوردن یک هویج خام یا نوشیدن یک لیوان آب هویج به طور مرتب می تواند باعث رشد مو و بهبود ضخامت مو شود. همچنین باعث کاهش ریزش مو با تقویت ریشه مو می شود.

 

 


۷ . دارچین

دارچین

دارچین ادویه ای است که دارای بسیاری از مزایای سلامتی است. که حفظ سلامت موی شما نیز یکی از آنهاست. دارچین را به مواد غذایی و قهوه اضافه کنید. این ادویه گردش خون در پوست و بدن شما را بهبود می بخشد. موهای شما را سالم نگه می دارد و باعث رشد مو می شود.

 


 

۶. دانه غلات

غلات کامل

کمبود بیوتین( بیوتین یا ویتامین ب۷ یکی از ویتامین‌های گروه ب است ) یکی از دلایل موهای شکننده است. این یک ویتامین مهم برای رشد مو ها است. دانه های کامل غلات یک منبع عالی بیوتین هستند. شیر، گوشت و جگر منابع دیگری از بیوتین هستند. اطمینان حاصل کنید که هر یک از این مواد غذایی را به صورت روزانه بخورید تا با کمبود بیوتین مواجه نشوید.


 

۵٫ گواوا

فوق العاده برای موهای سالم

ویتامین C موجود در مواد مغذی ماده ای حیاتی برای رشد مو و حفظ آن است. گواوا ( گواوا میوه‌ای گرمسیری است ) منبع خوبی از ویتامین C است. نارنجی، پاپایا و کیوی  دیگر منابع عالی ویتامین C هستند.نه فقط گواوا، بلکه برگهای گواوا نیز راه حل خوبی برای مشکلات موی شما هستند. به خصوص برای ریزش مو.استفاده ازبرگ های  گواوا دو بار یا سه بار در هفته است. خواص ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی برگ های گوجه فرنگی نیز باعث بهبود سلامت پوست شما و جلوگیری از شوره سر می شود. در نتیجه، رشد و ضخامت مو در کوتاه مدت بهبود می یابد.

 


 

۴ . ماهی قزل آلا

ماهی سالمون

اسیدهای چرب امگا ۳ مواد مغذی بسیار مهم برای بدن و موی شما هستند. اما بدن شما نمی توانند این مواد مغذی را به تنهایی ایجاد کنند. ماهی ها منبع عالی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. به خصوص ماهی ماهی قزل آلا. با داشتن وعده غذایی حاوی ماهی قزل آلا، ریشه موی خود را سالم نگه بدارید. به این ترتیب ریزش مو متوقف خواهد شد. 

 


 

 ۳ .آجیل

آجیل

ویتامین E مواد مغذی است که می تواند سلامت کلی را به پوست سر شما بدهد. این امری ضروری است  که موهای شما سالم باشد. آجیل ها نمونه خوبی از منابع ویتامین E هستند. بعضی از آجیل ها را به رژیم روزانه خود اضافه کنید. این موضوع سطح روغن را متعادل می کند و گردش خون را به پوست سر می دهد. مصرف آجیل نیز به ارتقای سلامت فولیکول های مو کمک می کند. همه این ها می توانند باعث بهبود قابل ملاحظه ای در رشد مو شوند.

 


 

۲. تخم مرغ

تخم مرغ

اگر چندین مورد وجود دارد که می تواند موهای شما خشک و شکننده کند. اما کمبود پروتئین می تواند دلیل خوبی برای چنین شرایطی باشد. از آنجا که موهای شما از پروتئین ساخته شده است. بنابراین کمبود این ماده می تواند موهای شما را ضعیف کند. مهم این است که مواد غذایی غنی از پروتئین را به رژیم خود اضافه کنید. همانطور که می دانید تخم مرغ یک غذای غنی از پروتئین است. نه تنها به عنوان یک غذا، ماسک تخم مرغ نیز همچنین می تواند سلامتی و رشد مو را با تقویت ریشه آن بهبود بخشد.

 


 

۱٫ انگور فرنگی هندی

انگور خرگوش هند

انگور فرنگی هندی یا آملا قطعا یک غذای فوق العاده برای حفظ موهای شما و درخشش آنها است. مزایای متعددی در استفاده از روغن آملا نیز وجود دارد. ماساژ پوست سر با روغن آملا گردش خون را بهبود می بخشد و خواص ضد باکتری آملا می تواند سلامت پوست سر را افزایش دهد. استفاده از amla mask یک بار در هفته موهایتان را صاف و لخت نگه می دارد. همچنین می تواند رشد مو و حفظ موهای شما را از شکستگی افزایش دهد. هر دو خوردن آملا و نوشیدن آب آملا نیز دارای مزایای باور نکردنی است. این میوه یک منبع عالی ویتامین C و آنتی اکسیدان ها است. هر دو این مواد مغذی ضروری برای حفظ فولیکول موهای سالم و جلوگیری از شکستگی مو هستند

 

نظر شما در مورد این مطلب چی بود ؟
  • مفید بود 
  • ضعیف بود 
  • متوسط بود 
  • زیبا بود 
  • جالب بود 
فقط شامپوها، روغن ها و سایر درمان های دیگر نیستند که می توانند سلامت موها را تضمین کنند بلکه برای سلامتی کلی مو، شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام مواد مغذی ضروری در مقدار مناسب را بدن شما جذب می کند . وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از superfoods برای داشتن موهای سالم ارائه کرده است.     8. هویج شما ممکن است بدانید هویج برای سلامت پوست شناخته شده است. اما آیا می دانید که هویج نیز برای موهای شما فوق العاده است؟ هویج یک منبع غنی از ویتامین A است، مواد مغذی ضروری برای رشد سلول ها. خوردن یک هویج خام یا نوشیدن یک لیوان آب هویج به طور مرتب می تواند باعث رشد مو و بهبود ضخامت مو شود. همچنین باعث کاهش ریزش مو با تقویت ریشه مو می شود.     ۷ . دارچین دارچین ادویه ای است که دارای بسیاری از مزایای سلامتی است. که حفظ سلامت موی شما نیز یکی از آنهاست. دارچین را به مواد غذایی و قهوه اضافه کنید. این ادویه گردش خون در پوست و بدن شما را بهبود می بخشد. موهای شما را سالم نگه می دارد و باعث رشد مو می شود.     6. دانه غلات کمبود بیوتین( بیوتین یا ویتامین ب۷ یکی از ویتامین‌های گروه ب است ) یکی از دلایل موهای شکننده است. این یک ویتامین مهم برای رشد مو ها است. دانه های کامل غلات یک منبع عالی بیوتین هستند. شیر، گوشت و جگر منابع دیگری از بیوتین هستند. اطمینان حاصل کنید که هر یک از این مواد غذایی را به صورت روزانه بخورید تا با کمبود بیوتین مواجه نشوید.   ۵٫ گواوا ویتامین C موجود در مواد مغذی ماده ای حیاتی برای رشد مو و حفظ آن است. گواوا ( گواوا میوه‌ای گرمسیری است ) منبع خوبی از ویتامین C است. نارنجی، پاپایا و کیوی  دیگر منابع عالی ویتامین C هستند.نه فقط گواوا، بلکه برگهای گواوا نیز راه حل خوبی برای مشکلات موی شما هستند. به خصوص برای ریزش مو.استفاده ازبرگ های  گواوا دو بار یا سه بار در هفته است. خواص ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی برگ های گوجه فرنگی نیز باعث بهبود سلامت پوست شما و جلوگیری از شوره سر می شود. در نتیجه، رشد و ضخامت مو در کوتاه مدت بهبود می یابد.     4 . ماهی قزل آلا اسیدهای چرب امگا ۳ مواد مغذی بسیار مهم برای بدن و موی شما هستند. اما بدن شما نمی توانند این مواد مغذی را به تنهایی ایجاد کنند. ماهی ها منبع عالی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. به خصوص ماهی ماهی قزل آلا. با داشتن وعده غذایی حاوی ماهی قزل آلا، ریشه موی خود را سالم نگه بدارید. به این ترتیب ریزش مو متوقف خواهد شد.       ۳ .آجیل ویتامین E مواد مغذی است که می تواند سلامت کلی را به پوست سر شما بدهد. این امری ضروری است  که موهای شما سالم باشد. آجیل ها نمونه خوبی از منابع ویتامین E هستند. بعضی از آجیل ها را به رژیم روزانه خود اضافه کنید. این موضوع سطح روغن را متعادل می کند و گردش خون را به پوست سر می دهد. مصرف آجیل نیز به ارتقای سلامت فولیکول های مو کمک می…

امتیاز بازدیدکنندگان به مطلب

جذابیت تصاویر
مفید بودن معرفی

امتیازها

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید !
۹۶ bigtheme

این مطالب مرتبط را از دست ندهید !

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

دیدگاهی بگذارید

avatar
  خبرنامه سایت  
اطلاع از

تبلیغات

برچسب‌ها

استانبول استانبول تور استانبول گردی اهرام مصر بهترین بازارهای استانبول بهترین جزایر دنیا بهترین سواحل دنیا جاذبه هاي تفريحي استانبول جاذبه های اروپا جاذبه های استانبول ترکیه جاذبه های امریکای جنوبی جاذبه های تاریخی استانبول جاذبه های توریستی آفریقا جاذبه های توریستی اروپا جاذبه های توریستی استانبول ترکیه جاذبه های توریستی ژاپن جاذبه های شهر استانبول جاذبه های قاره آفریقا جاذبه های قاره اروپا جاذبه های چین جاذبه های کشور آمریکا جاذبه های کشور اتریش جاذبه های کشور امریکا جاذبه های گردشگری آفریقا جاذبه های گردشگری اروپا جاذبه های گردشگری دنیا جاذبه های گردشی استانبول جاهای دیدنی تایلند جاهای دیدنی قاره آفریقا جزایر تفریحی دنیا جزایر کارائیب حیوانات شگفت انگیز حیوانات شگفت انگیز جهان حیوانات شگفت انگیز دنیا دیدنی های اروپا زیباترین جاهای دنیا زیباترین جزایر توریستی دنیا زیباترین جزایر جهان زیباترین جزایر دنیا زیباترین سواحل دنیا زیباترین سواحل دنیا+عکس طبیعت زیبای ژاپن مناطق توریستی ژاپن مناظر زیبای ژاپن مکانهای دیدنی تایلند