هتل آپارتمان آرمان مشهد رویکرد مدرنی را در صنعت مدیریت هتل توضیح داده و توسعه داده است. این هتل آپارتمان شکیل و مجلل دارای 2 لابی مستقل و مکمل می باشد. اولین لابی در طبقه همکف به پذیرش و ارائه خدمات عمومی مانند خدمات تاکسی ، مدیریت ، اطلاعات و اتاق چمدان اختصاص دارد. لابی دوم ، واقع در طبقه 2 ، برای امکاناتی از قبیل مکان های نشیمن ، کافی شاپ ، رستوران ، اتاق صبحانه ، نمازخانه و مواردی از این دست طراحی شده است. این طراحی هوشمند این هتل آپارتمان مشهد باعث می شود که ازدحام مشتری ها ، استراحت میهمانان را در مکان های عمومی بخش مسکونی آزار ندهد. علاوه بر موارد گفته شده ، بخش مسکونی دارای امکاناتی از قبیل سالن کنفرانس ، استخر شنا ، سونا خشک و مرطوب ، جکوزی ، اتاق ماساژ ، ماهی پزشک ، حمام ترکی ، سالن بدن سازی ، خانه داری ، خشکشویی ، خیاطی ، پذیرایی و اتاق خدمات است که مهمانان آسایش و رفاه را به ارمغان بیاورند. بخش مسکونی مجتمع چند منظوره آرمان به 8 طبقه تقسیم شده است (از طبقه 2 تا 9) به 291 واحد (کلید) در سه کلاس (عادی ، VIP و VVIP) تقسیم شده است.

برای کسانی که به دنبال اقامت در هتل آپارتمان مشهد  نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) و با قیمت ارزان هستند ، هتل آپارتمان لبخند گزینه مناسبی است. هتل آپارتمان تازه تاسیس واقع در خیابان امام رضا (ع) طی چند دقیقه به حرم و مراکز خرید واقع شده است و از فضایی زیبا با امکانات و خدمات مناسب تشکیل شده است. این مکان در رستوران ، کافه و سالن پذیرایی عالی لحظات دلپذیر و لذت بخشی را به میهمانان خود ارائه می دهد.

هتل آپارتمان ستارگان که در سال 2013 افتتاح شد. این هتل در جوار حرم مطهر رضوی واقع شده است و میهمانان عزیز که مایل به بزرگداشت حرم طامن الحجاج (ع) هستند می توانند در کمتر از 5 دقیقه. هتل ستاره گران مشهد در 4 طبقه و 28 اتاق آماده پذیرایی از شما زائران عزیز امام رضا (ع) است.

در زیر به معرفی تعدادی از هتل مشهد نزدیک به حرم میپردازیم :

از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد ، هتل دو ستاره کوثر با محیطی آرام و امکانات مناسب پذیرای مهمانان است. در اینجا مهمانان به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مانند آرامگاه نادر ، موزه مردم شناسی دسترسی آسان دارند. هتل شامل رستورانی است که انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می کند.

هتل هما 5 هتل پنج ستاره را ارائه می دهد. این هتل در شهرهای مختلف مانند تهران ، مشهد و شیراز هتل ارائه می دهد. در کل بیش از 1000 اتاق و سوئیت دارد. مشهد هما هتل 2 هتلی لوکس است که می توانید در آن اقامتی آرام داشته باشید.

محل هتل مشهد هما 2
هتل هما مشهد یک عقب نشینی لوکس است که در یک پارک ساخته شده است. این هتل دسترسی آسان به بیشتر جاذبه های مشهد را فراهم می کند. از همه قابل توجه تر ، در نزدیکی مغازه های بلوار سجاد و مراکز خرید مانند پروما ، آلماس شرق و زیست خاور است. از جاذبه های گردشگری مشهد می توان به پارک کوهسنگی ، مقبره معروف نادرشاه افشار و حرم مطهر امام رضا (ع) نیز اشاره کرد.

امکانات هتل
رستوران هتل در یک فضای دنج وعده های غذایی ایرانی و بین المللی را سرو می کند. در تابستان می توانید وعده غذایی خود را در فضای باز کنار حوض بخورید. همچنین می توانید در کافه انواع نوشیدنی های گرم و سرد داشته باشید.

پارکینگ و اینترنت از دیگر امکانات این هتل است. آنها امکانات کاملی را برای برگزاری کنفرانس ها ، جلسات ، سمینارها و نمایشگاه ها ارائه می دهند. ظرفیت 500 نفر را دارد. مرکز خرید در هتل ، آرایشگاه ، زمین بازی کودکان ، ترانسفر رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع). این هتل سوئیت هایی با ظرفیت یک ، دو و چهار نفر را ارائه می دهد.

امکانات ورزشی
استخر سرپوشیده ، بوفه در کنار استخر ، جکوزی ، سالن بدن سازی و زمین تنیس از امکاناتی است که می توانید در آن بسیار سرگرم شوید. همچنین می توانید از پیام لذت ببرید.

مهمانانی که از مناطق زمانی بین المللی وارد می شوند ، نگران نخواهند بود زیرا خدمات در تمام ساعات شبانه روز در دسترس است.

اگر به دنبال یک هتل لوکس در مشهد هستید ، هتل مشهد هما 2 یکی از بهترین گزینه ها است. می توانید یک اتاق را از قبل در سایت سفرهای گالیور رزرو کنید.

هتل مدائن مشهد
هتل مدائن مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد است که فاصله بسیار کمی تا حرم دارد تا بتوان با پیاده روی از این فاصله عبور کرد. از این رو زائران این امامزاده مورد توجه زائران قرار گرفته اند. مطابق این دیدگاه ، مادائن یکی از بهترین هتل های شهر مشهد است.

امکانات هتل مدائن مشهد
اتاق های هتل جادار و تمیز بوده و شامل واحد های 2 تخته ، 3 تخته  و 4 تخته  می باشد. آنها مجهز به: یخچال ، سیستم تهویه ، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب ، تلویزیون ،  هستند.

کارمندان هتل مدائن  مشهد باتجربه هستند. لابی هتل با محیطی دلپذیر با اینترنت رایگان و کافی شاپ 24 ساعته. این رستوران دارای دو سالن مجزا با 8 نوع وعده غذایی آماده پذیرایی از میهمانان است ، این هتل دارای یک پارکینگ اختصاصی ، لندری ، استخر شنا ، سالن بدن

این محتوا یک رپورتاژ آگهی می باشد و صحت محتوا با آگهی دهنده می باشد .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

در زمینه ساخت و ساز، هرچند که طراحی و اجرای نما از جوانب ظاهری و جذابیت ساختمان تاثیر زیادی دارد، اما مسئله‌ای که همواره در ذهن سازندگان حاکم است، هزینه‌های مرتبط با این فرآیند است. افزایش بهای مصالح و نیروی کار، به تدریج موجب افزایش کل هزینه‌های پروژه می‌شود. در این شرایط، ارائه راهکارهای مناسب […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .