فرانسه یکی از زیباترین کشور های اروپایی می باشد و هرکسی آرزوی اقامت اروپا دیدن جاذبه های گردشگری تور فرانسه را دارد. خیابان های زیبای شهر پاریس و برج ایفل, هرکسی را برای بازدید از این شهر ترغیب می کنند. از سواحل جنوبی زیبای این کشور گرفته تا گردش و تفریح در طبیعت زیبای کوه های آلپ. اما اگر قصد دارید حداکثر لذت را از سفر به پاریس ببرید باید بدانید که سفر به این شهر نیازمند توجه به نکاتی است. در این مطلب به تمامی این نکات اشاره خواهیم کرد و مهم ترین نکات سفر به فرانسه را خدمت شما شرح خواهیم داد. درانتها نیز درباره بهترین آژانس مسافرتی به منظور سفر به فرانسه توضیحاتی را خواهیم داد. با ما همراه باشید.

تور فرانسه

مهم ترین نکات سفر به فرانسه

تبدیل ویزا توریستی به کاری بهتر است به نکاتی که در این قسمت خدمت شما ذکر می شود توجه کافی داشته باشید تا حداکثر استفاده را از سفر خود ببرید. با ما همراه باشید.

تبدیل ویزا توریستی به کاری

گردش خود را فقط محدود به “پاریس گردی” نکنید

بسیاری از افراد بدلیل شنیدن اقامت دبی نام پاریس, جذابیت های فرانسه را تنها محدود به این شهر می دانند. گاهی اوقات افرادی را می توان یافت که بدلیل گشت و گذار تنها در شهر پاریس, ادعا می کنند که کل فرانسه را گشته اند. در کشور فرانسه می توان شاهد طیف وسیعی از فرهنگ ها و ویژگی های بسیار زیبای آب و هوایی بود. بنابراین اگر قصد دارید نهایت لذت را از سفر به فرانسه ببرید این را بدانید که سفر به این کشور فقط محدود به فرانسه نیست. بلکه شما باید از شهر هایی مانند نیس و … نیز دیدن کنید. در کشور فرانسه نیس به عنوان دومین مقصد محبوب این کشور تلقی می شود. در این شهر کلیسای سلیا و یا موزه موسیقی چاپل دو میسکورده همه ساله سبب جذب توریست های بسیاری می شوند.

کمی با زبان فرانسوی آشنا باشید

اشتباه است اگر بگوییم عدم آشنایی با زبان انگلیسی سبب سخت شدن کار شما هنگام گردش در خیابان های فرانسه می شود. اما درصورتی که کمی با این زبان آشنا باشید استفاده بهتری از این سفر خواهید کرد. می توانید بعد از آن که ویزای این کشور را دریافت کردید از یک کتابچه آموزشی کوچک استفاده کنید. برای نمونه با واژه Bonjour به معنای سلام و یا Pardon به معنای ببخشید اشنا باشید. علی رغم اینکه سراسر دنیا زبان انگلیسی ک زبان بین المللی تلقی می شود و افراد به این زبان صحبت می کنند, اما اگر فرانسوی بلد باشید بهتر از این فرصت مسافرتی می توانید استفاده کنید.

حسابی به کیف پول خود توجه کنید

شهر های کشور فرانسه اغلب مکان های توریستی هستند. به همین دلیل درصورتی که با خود پول نقد و یا اشیا قیمتی حمل می کنید حتما توجه کافی را به آن ها داشته باشید. درصورتی که قصد دارید سری به مکان های دیدنی شهر بندازید اصلا لزومی ندارد اشیا قیمتی خود را حمل کنید. این را بدانید که بسیاری از جیب برها و سارقان در مکان های شلوغ و توریستی حضور دارند. اماکنی مانند موزه لوور و یا رستوران ها و کافه های بزرگ از جمله جاهایی هستند که برای حضور در آن ها باید با نهایت دقت عمل کنید.

اگر فروشنده لوازم آرایشی هستید, شانس درب خانه تان را زده است

حتما شنیده اید که فرانسه مهد محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. بنابراین اصلا نیازی نیست که نگران آوردن لوازم ضروری برای پوست خود باشید. اگر به داروخانه های این کشور بروید بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی را در این واحد های درمانی خواهید یافت. طیف گسترده ای از ضدآفتاب و پاک کننده صورت گرفته تا انواع شامپو و … در داروخانه های این شهر دیده می شوند. البته این را باید بدانید که واحد های شغلی مختلف در این کشور تنها تا ساعت 7 بعد از ظهر باز هستند. به غیر از این موارد دیگر فروشگاه بازی از این ساعت به بعد نمی بینیید.

نکات استفاده از مترو در فرانسه

تقریبا صد در صد شهر های کشور فرانسه از خطوط بین شهری مترو برخوردار هستند. از مترو می توان به عنوان راحت ترین و کم هزینه ترین روش تردد در شهر های فرانسه یاد کرد. بعد از متروی شهر مسکو; پایتخت کشور روسیه از مترو پاریس می توان به عنوان دومین ایستگاه پرتردد و پراکم دنیا یاد کرد. سیستم مترو پاریس با 245 ایتسگاه و 5 میلیون نفر سهمی 20 درصدی در کاهش ترافیک شهر پاریس دارد. به منظور مدیریت هزینه ها در استفاده از مترو پاریس می توانید از کارت مترو استفاده کنید. استفاده از کارت مترو به جای بلیط یک ایده مناسب برای کاهش هزینه ها در سراسر دنیا می باشد.

تور لحظه آخری

بهترین تور پاریس را با آوین تراول تجربه کنید

اگر به دنبال بهترین تورهای مسافرتی به اروپا از جمله تور پاریس هستید و به دنبال یک آژانس مسافرتی حرفه ای می گردید بدانید خوب گزینه ای پیش روی شماست. آژانس مسافرتی آوین تراول درخدمت شماست تا بهترین تجربه سفر به پاریس را به شما عزیزان کادو دهد. با ما بهترین تجربه یک سفر خارجی را در خیابان های پاریس به خود هدیه دهید. دریافت خدمات تور های مسافرتی از ما شما را به این باور می رساند که دیگر عکس گرفتن با برج ایفل یک رویا نیست. اگر در مقطع زمانی تعطیلات کاری هستید و یا به دنبال رفع خستگی در تعطیلات سال نو هستید چه گزینه ای بهتر از سفر رفتن با آوین تراول؟

سخن آخر

در این مطلب درباره تمامی نکاتی که قبل از رفتن به فرانسه باید بدانید توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه کردیم. دانستید که تور فرانسه تنها محدود به گشت و گذار در پاریس نیست. بلکه شهر های دیگری مانند نیس هم خالی از جذابیت نبوده و باید برای گشت و گذار در این شهر ها هم برنامه داشته باشید. درانتها هم شما را با آژانس مسافرتی آوین تراول آشنا کردیم. درصورتی که قصد دارید بهترین سفر اروپایی به کشور های زیبای این قاره از جمله فرانسه را تجربه کنید بدانید که سفر با آوین تراول بهترین گزینه می باشد. از اینکه ما را تا انتهای مطلب همراهی کردید از شما عزیزان ممنونیم.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!