کار در خارج از کشور برای بسیاری از افراد یک رویا است، اما مهم این است که تحقیقات خود را انجام دهید و مقصد مناسب را انتخاب کنید. گزارش جدید Givetastic محبوب ترین کشورها و شهرهای جهان برای مهاجرت کاری را شناسایی کرده است.

کانادا، آهنربای استعدادها

کانادا به دلیل اقتصاد قوی، کیفیت بالای زندگی و سیاست های مهاجرتی حمایتگر، همواره در میان مقاصد برتر برای مهاجرت کاری قرار دارد. این کشور طیف گسترده‌ای از فرصت‌های شغلی را در صنایع مختلف از جمله فناوری، مراقبت‌های بهداشتی و مالی ارائه می‌دهد. علاوه بر این کانادا کشوری با جامعه چند فرهنگی، حس غربت را در بین مهاجران کمتر می‌کند.

دبی: مقصدی مجلل برای جویندگان کار

دبی یکی دیگر از مقاصد محبوب برای مهاجرت کاری است، به ویژه در میان کسانی که به دنبال حقوق بالا و سبک زندگی مجلل هستند. آب و هوای گرم و فرهنگ پر جنب و جوش این شهر در تمام طول سال آن را به گزینه‌ای جذاب برای بسیاری از مهاجران تبدیل کرده است. اقتصاد دبی توسط بخش‌هایی مانند گردشگری و بخش‌های مربوطه مثل هتل داری هدایت می‌شود و فرصت‌های شغلی متنوعی را ارائه می‌دهد.

مهاجرت

عوامل شخصی دخیل در انتخاب مقصد مناسب

در حالی که کانادا و دبی مقاصد محبوبی هستند، بهترین مقصد مهاجرت کاری برای شما به شرایط و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. عواملی که باید در نظر بگیرید عبارتند از

  • علایق و مهارت های شغلی
  • بودجه
  • شرایط زندگی که به دنبال آن هستید
  • رابطه شما با خانواده و دوستان

با انجام تحقیقات خود و در نظر گرفتن عوامل شخصی خود، می‌توانید تصمیم آگاهانه‌ای در مورد مهاجرت کاری خود بگیرید. وبسایت آژانس‌های دولتی و مهاجرتی را بررسی کنید، با افرادی که تجربه مهاجرت را دارند صحبت کنید و برای دریافت مشاوره تخصصی با مشاور مهاجرتی مجرب مشورت کنید.

برخی دیگر از مقاصد پر محبوب برای مهاجرت کاری در اینجا آورده شده:

 

مشاوران ناولتی رد می‌توانند به شما کمک کنند تا سختی‌های مهاجرت به کانادا را پشت سر بگذارید و شما را در تمامی مراحل، از درخواست ویزا گرفته تا اقامت در کشور مد نظرتان، راهنمایی خواهند کرد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!