در نقشه جغرافیایی بازی فری فایر، بخش های گوناگون این جزیره که گیمر ها در آن به مبارزه می پردازند، نشان داده می شود. این نقشه از مناطق مختلفی تشکیل شده است که هر یک از ویژگی ها و خصوصیات خاصی برخوردار هستند. برخی مناطق در این نقشه می توانند چالش های بزرگی را برای بازیکنان ایجاد کنند. گیمر ها برای بقا در این بازی و همچنین ارتقای قابلیت و سطح بازی خود می توانند جم فری فایر را خریداری نموده و با کمک این پول درون برنامه ای، تجهیزات و آیتم های پیشرفته ای را تهیه کنند. در این مطلب به بررسی ترفند های لازم جهت نبرد در مکان های مختلف این بازی می پردازیم.

فری فایر

مکان های نبرد در بازی فری فایر

مکانی که شما جهت فرود آمدن در جزیره در ابتدای بازی فری فایر انتخاب می کنید، اهمیت بسیاری دارد. زیرا شرایط هر کدام از مناطق موجود در بازی، با دیگری متفاوت بوده و به آسانی می تواند در سرنوشت بازیکنان تاثیر بگذارد. به عنوان مثال باید گفت که شما می توانید انواع اسلحه های فوق العاده و حرفه ای را در یک مکان دور افتاده در نقشه پیدا کنید که دیگر گیمر ها از آن اطلاعی ندارند. در زیر به چند مکان مهم در نقشه این بازی اشاره می کنیم که مبارزه در هر منطقه، استراتژی خاص خود را دارد:

برازیلیا Brasilia

یکی از مکان های مهیج و جذاب برای نبرد در بازی فری فایر، برازیلیا است که بیشتر برای گیمر هایی مناسب است که می توانند سلاح ها را از روی زمین به سرعت جمع کنند. از علت های مهم فرود آمدن بسیاری از بازیکنان در این مکان، برخورداری آن از یک زیپ لاین هیجان انگیز است. پلیر ها به وسیله این زیپ لاین، به سرعت از منطقه ای به منطقه دیگر رفته و می توانند به تجربه یک مبارزه سریع بپردازند. البته لازم به ذکر است که اگر می خواهید از این مکان زنده بیرون بیایید، باید از مهارت بالایی برخوردار باشید. از راه های دیگر بقا و زنده ماندن در این بازی محبوب، خریداری جم فری فایر و به دنبال آن ارتقا سطح و استفاده از امکانات بازی می باشد.

بایفرانت Bayfront

بازیکنانی که علاقه خاصی به تیراندازی از روی ساختمان ‌های بلند و مرتفع دارند، برای فرود خود، منطقه بایفرانت را انتخاب کرده و در آن جا به مبارزه می پردازند. در منطقه بایفرانت، ساختمان‌ هایی با ارتفاع زیاد وجود دارد. بازیکنان می توانند در این ساختمان ‌ها لوت های خوبی را که به شکل پراکنده در اتاق ها بوده و برای گیمر ها کافی هستند را پیدا کنند. با اینکه منطقه بایفرانت لوت خوبی دارد ولی تعداد پلیر های فرود آمده در این مکان محدود است. معمولا بازیکنانی به این منطقه می آیند که تصمیم دارند بازی را کم ریسک شروع کنند.

دوک Dock

دوک از مکان های برتر فری فایر است که به علت ظاهر جذاب و زیبای خود، گیمر های زیادی را جذب می کند. در واقع این مکان، اسکله ای غیر فعال و نیمه‌ کاره می باشد که برای فرود پلیر ها، نسبتا ایده آل است و آنان قادر خواهند بود که در این مکان، لوت مناسبی را کسب کنند. مقدار لوک ارتباط مستقیمی با محیط دوک دارد. زیرا به علت اسکله ای بودن محیط دوک، کالاهای زیادی در آن قرار گرفته است. بسیاری از گیمر ها، این مکان را برای بازی تیمی انتخاب می کنند. البته برخی از بازیکنان نیز به صورت فردی در این مکان فرود آمده و به جمع آوری لوت می پردازند.

فری فایر

ریل رود Railroad

از مکان های دیگر نبرد در این بازی، ریل رود می باشد و بازیکنان با فرود در این مکان، دو ایستگاه قطار را که در کنار هم قرار دارند، می بینند. در این مکان به دلیل وجود این قطار های از کار افتاده و نیز ساختمان های بسیار، پوشش بالایی برای مبارزات وجود دارد. وضعیت لوت در این منطقه بسیار خوب است اما این لوت ها کاملا در این مکان پراکنده هستند. بنابراین نیاز می شود که برای جستجوی سلاح، زمان زیادی را صرف کنید. علاوه بر این، در ریل رود، وسایل نقلیه گوناگونی موجود است که به گیمر ها کمک می کنند تا به طور سریع وارد Safe zone شوند.

کیپ تاون Cape Town

از دیگر مکان های شناخته شده فری فایر، کیپ تاون است که البته به منطقه کیپ تاون آفریقای جنوبی هیچ گونه ارتباطی ندارد. این مکان نسبتا خلوت است و به این دلیل بازیکنان می توانند به سرعت، لوت خوبی را جمع نمایند. با وجود خلوت بودن این مکان، باز هم شما می توانید در شرایط خاص، در ساختمان ‌های متعدد آن، پناه بگیرید. این مکان به دلیل خلوت بودن و وجود لوت مناسب در آن، به یکی از مناطق ایده آل جهت فرود در بازی فری فایر تبدیل شده است.

ریفاینری Refinery

منطقه ریفاینری که در مرکز نقشه فری فایر قرار گرفته است، از مکان های شلوغ و تقریبا ریسک پذیر بازی است. زیرا به دلیل مرکزیت این مکان، گیمر های زیادی در اینجا، فرود می آیند. در منطقه ریفاینری، شما شاهد وجود سلاح ‌های فوق ‌العاده ‌ای خواهید بود که نبردی تنگاتنگ جهت به دست آوردن این سلاح ها میان بازیکنان برقرار است. این مکان برای گیمر هایی مناسب است که می خواهند خود را به چالش بکشند. اگر گیمری بتواند از این منطقه زنده بیرون آید، شانس بالایی جهت پیروزی در این بازی را دارد.

فری فایر

استادیوم stadium

از دیگر مکان های این بازی، استادیوم است که در آن منطقه خانه های زیادی وجود دارد که در کنار هم قرار دارند. به همین دلیل این مکان می تواند فضای مناسبی جهت قایم شدن بازیکنان باشد. همچنین پلیر ها در استادیوم لوت نسبتا خوبی را می توانند بیابند و شانس موفقیت خود را بالا ببرند. لازم است بدانید که در استادیوم، کمپر های به کمین نشسته زیادی وجود دارند که شما باید به آن ها توجه کنید. در این مکان فضای ایده آلی برای کمپ کردن وجود دارد که از نمونه آن می توان به بالای ساختمان، کنار دیوار و پشت در اشاره کرد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!