ارسال پیامک تبلیغاتی پل ارتباطی بین فروشنده و مشتری است تا از این طریق محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و به جلب اعتماد مشتری بپردازد. بازاریابی پیامکی از طریق سامانه های پیامکی یکی از راه های تبلیغاتی ارزان و به صرفه است که در دنیای بازاریابی ارزش بالایی دارد.

دریافت تعداد بالای پیامک تبلیغاتی در روز موجب مزاحمت زندگی روزمره افراد می شود و خیلی از افراد ارسال پیامک تبلیغاتی از اپراتورهای مختلف را غیرفعال می کنند؛ اما زمانی که دوباره بخواهند این پیامک های تبلیغاتی را دریافت کنند باید آن را فعال کنند.

در ادامه روش های فعال سازی و غیر فعالسازی ارسال پیامک از اپراتور ایرانسل را به شما معرفی می کنیم تا به راحتی بتوانید دریافت ارسال پیامک تبلیغاتی را از اپراتور ایرانسل داشته باشید.

نحوه فعالسازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

نحوه فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی از اپراتور ایرانسل

کسب و کارها برای معرفی خدمات و محصولات خود به به خرید پیامک انبوه بر اساس تعرفه هزینه ارسال پیامک می پردازند .. در صورت غیر فعال بودن پیامک تبلیغاتی افراد نمی توانند از پیامک های تخفیفاتی و برگزاری جشنواره و معرفی محصول جدید و… بهرمند شوند.

با فعالسازی پیامک تبلیغاتی در اپراتور ایرانسل به راحتی می توانند پیامک های تبلیغاتی دریافت کنند. فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی در سیم کارت ایرانسل به 2 روش به راحتی انجام می شود.

فعالسازی اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل با پیامک

یک از روش ها که به سادگی می توان به فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی پرداخت فعال سازی اس ام اسی است. برای این کار کافی ست عدد 1 را به شماره 5005 پیامک کنید تا دوباره امکان دریافت پیامک تبلیغاتی برای شما فعال شود. بعد از این ارسال عدد 1 پیامک فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی برای شما فعال می شود.

اگر بخواهید دوباره پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کنید می توانید با ارسال عدد 2 به شماره 5005 آن را غیرفعال کنید یا ازطریق تماس با اپراتور ایرانسل با شماره 700 از خط ایرانسل و یا با شماره 09377000000 با سایر خطوط دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس یکی از روش های بازاریابی است که برای کسب و کارها به صرفه با بازدهی بالاست. با استفاده از امکانات فراوانی که در پنل پیامکی وجود دارد می توانید به تبلیغاتی پیامکی حتی برای شماره هایی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند بپردازید.

برای اینکه خودتان هم بتوانید برای دیگران پیامک انبوه و تبلیغاتی ارسال کنید، باید با ثبت نام در سامانه پیامکی به محیط پنل کاربری دسترسی داشته باشید تا امکان ارسال پیامک به شماره لیست سیاه برای شما فعال شود.

فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل با برنامه ایرانسل من

روش دیگری که می توانید دریافت پیامک تبلیغاتی برای سیم کارت ایرانسل را فعال کنید استفاده از برنامه ایرانسل من است برای فعالسازی باید وارد برنامه ایرانسل من شوید و از قسمت مدیریت پیامک تبلیغاتی دریافت پیامک تبلیغاتی از مراکز و فروشگاه ها رافعال کنید.

لازم به ذکر است افرادی که پیامک تبلیغاتی را غیرفعال می کنند نمی توانند پیامک های پیشنهادهای ویژه، تخفیف ها، معرفی خدمات و محصولات جدید و… را دریافت کنند؛

البته برخی کسب و کارها می توانند با خرید خط اختصاصی پیامک مخصوص پیامک اطلاع رسانی ها به راحتی از امکان ارسال پیامک برای بلک لیست استفاده کنند و پیامک های مفید و جذاب را برای مشتریان و مخاطبان خود ارسال کنند.

نحوه فعالسازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

آیا پیامک های تبلیغاتی خطرناک هستند؟

کسب و کارها با هدف تبلیغات پیامک های تخفیف آخر فصل ، معرفی محصول و خدمات، پیشنهاد ویژه و …. ارسال می کند . این نوع پیامک ها در دسته اس ام اس های تبلیغاتی و یا ارسال پیام صوتی انبوه قرار دارد و خطری برای دریافت کنندگان ندارد.

با فعال سازی دریافت پیامک ایرانسل به راحتی از پیامک های تبلیغاتی حراجی ها ، جشنواره ها ، تخفیف ها مطلع می شوید و خرید مناسب و لذت بخشی خواهید داشت.

نحوه فعالسازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

آیا دریافت پیامک تبلیغاتی هزینه دارد؟

کسب و کارها با هدف معرفی محصولات و خدمات برای مشتریان پیامک تبلیغاتی ارسال می کنند در نتیجه صرفا هدف تبلیغات است و هزینه ای از افرادی که پیامک تبلیغاتی دریافت می کنند کسر نمی شود.

تنها پیامک هایی که با ارسال آن از مخاطب هزینه کسر می شود خدمات مبتنی بر محتواست که به پیامک های ارزش افزوده نیز شناخته می شوند.

کلام آخر

ارسال پیامک های گاه و بی گاه و سو استفاده سودجویان از اعتماد مردم باعث شده تا خیلی از افراد دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کنند. در مطالب بالا فعالسازی دوباره دریافت پیامک تبلیغاتی را معرفی کردیم.

بسیاری از کسب و کارها با خرید پنل پیامکی به راحتی می توانند با استفاده از امکانات فراوان سامانه های پیامکی و امکان ارسال از بلک لیست برای افراد پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.

سامانه پیامکی بهین پیام یکی از بهترین پنل های پیامکی ست که با قابلیت ها و ویژگی های بسیار ارسال پیامک تبلیغاتی را به صورت انبوه برای شما فراهم می کند. شما با ثبت نام اولیه در سامانه پیامک بهین پیام به پنل کاربری این پنل اس ام اس برای ارسال پیامک از بلک لیست نیز دسترسی خواهید داشت.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!